Ai mers in vacanta cu agentia de turism ETURIA din SECTOR 1, BUCURESTI? Spune-ne cum a fost.

Vrei sa pleci in vacanta cu agentia de turism ETURIA din SECTOR 1, BUCURESTI? Citeste parerile clientilor.

Compară prețurile unei asigurări de călătorie

ETURIA:

Tipul agentiei de turism: ORGANIZATOARE

Data emiterii licentei de turism: 05.03.2019

Site web: www.eturia.ro

Adresa: STR MR GHE SONTU, NR 8, ET 4, AP 9, SECTOR 1, BUCURESTI

Denumire firma: ETURIA SRL

CUI: 22067680

Registrul comertului: J27/908/2007


Evaluare:

3,0
3,0 din 5 stele (bazat pe 2 pareri)
Excellent50%
Very good0%
Average0%
Poor0%
Terrible50%

Pareri ETURIA din SECTOR 1, BUCURESTI:

Nu recomand nimanui

24 ianuarie 2024

Nu va recomand. Nu doar ca au niste costuri foarte mari la pachete, dar au si devenit nesimtiti si mincinosi. Nu isi asuma greselile, te anunta cu o saptamana inainte ca a fost gresala de tipografie si de fapt nu ai insptitor de grup, sau nu te anunta deloc cand se modifica ceva important, gen: s a modificat vacanta si in loc de 15 nopti la destinati am avut 14, pe banii nostrii practic, si acest lucru l am aflat in timpul vacantei de la alti oameni din grup. Dupa zbor de 10 ore si alte 7 ore petrecute prin aeroporturi, ajunsi la destinatie ne au luat in turul orasului , nemancati, nespalati… etc. Oribilia experienta, nu recomand, cu banii acestia gasiti alte agentii mult mai serioase, care va pot personaliza orice vacanta.

Denisa Andronie

Servicii de top

6 august 2021

Dupa o traumatica rezervare de Japonia in 2019, innecata in pandemie si platita anticipat la Eturia, iata ca seriozitatea si profesionalusmul companiei nu se dezminte… Multumiri CEO d-l Stoica si Cristinei Moisei pentru deschiderea mununata de a ne ajuta in a gasi alte destinatii!!! Felicitari pentru ce faceti! Conf Dr A Santa, Sibiu

Adrian Santa

Review-uri Google

4.3
powered by Google
horiaslm
09:29 20 Dec 22
Excursie Laponia 17.12 - 22.12.2022.Felicitări!
Iuliana Popescu
22:17 18 Dec 22
Mai mult decât o agenție de turism!O echipa in care te poți baza 100%.Un loc unde visele pot deveni realitate cu ajutorul Eturia
Viorela Olteanu
19:39 26 Oct 22
Am solicitat o oferta, cateva zile nu mi-a raspuns nimeni, a trebuit sa dau reminder. Ulterior am fost sunata de dna Alice Badoi, ce mi-a si trimis dupa aceea ofertele cerute pt 1 persoana. Am inteles ca se aplica supliment de single, insa pt o destinatie oferta era cu 1000euro peste ce aveau prezentat pe site (adica dublu). Cand am intrebat de ce e diferenta asa mare, dna Badoi mi-a raspuns ca nu stie unde am vazut eu asa ceva, dar ei nu au asemenea oferta ieftina pe site. I-am trimis screenshot si m-a sunat, vorbind incontinuu cateva minute, tot incercamd arogant sa imi explice ca google imi arata mie in mod sigur o oferta mai veche (nici macar nu foloseam google), ca pe internet sigur nu apare asa ceva acum.. apoi ca de fapt it-stii lor nu au scos ofertele vechi etc. I-am zis ca nu stiu ce ar zice ANPC ca prezinta pe site oferte pe care nu le au de fapt si s-a ambalat toata, a vorbit si mai rastit. Am trecut peste, la cateva zile au aparut pe site oferte de Halloween si cer iarasi oferte, punand in mail screenshots cu destinatiile, data plecarii si trecand toate detaliile pe care le doream. Iar a trebuit sa dau reminder ca sa mi se raspunda, iar cand mi s-a raspuns a fost o noua reluare a detaliilor pe care eu deja le dadusem, dar pe care nu s-a uitat nimeni. Am avut impresia ca vorbim limbi total diferite. Total neprofesionisti de data asta, desi in trecut am avut o experienta ok. Client service low de tot de data asta.
Cristina Stan
10:53 10 Oct 22
Nu ofera oferte personalizate decat clientilor deja existenti, in rest au prea multi clienti si nu mai vor unii noi. Nu recomand
OVI VARGA
11:12 05 Oct 22
slab pregatiti oferte de proasta calitate
Raluca Chistol
18:04 31 Aug 22
Tocmai revenim dintr-o vacanța in Peru asa zis organizată de Eturia care de fapt nu a făcut nimic și nu a manifestat nici un interes fata de clienți. Concret, Eturia a achiziționat un pachet de 9 zile de la agenția locală Condor Travel și ne-a abandonat in plata domnului cu numerele de telefon ale ghizilor locali. Nu ne-au contactat o clipa sa ne întrebe dacă ne descurcam, nu au transmis condor travel bilele noastre sau orarul de zbor (din fericire am cumpărat cartele sim Peru, ne sunau cei de la Condor sa le dam codurile de rezervare și ora de decolare pentru a ne transporta și face checkin), nu ne-au consultat cu privire la itinerar sau opțiuni de transport/cazare. Astfel, au fost timpi morți și oboseala maxima (de ex., am ajuns in Agua Calientes la ora 21, am intrat la Macchu Picchu la ora 7 a doua zi și apoi direct la trenul de ora 14 pentru a sta o după amiaza degeaba in Cusco pe lângă ziua liberă prevăzută oficial in loc sa mergem la Spa-ul inclus in cazare la Agua Calientes). Firma locală Condor Travel a fost de nota 10 in ceea ce privește comunicarea și organizarea, iar Eturia de nota 1 prin lipsa de comunicare și organizare. LIPSA TOTALA DE PROFESIONALISM, ne descurcam și singuri sa contactam o agenție locală și sa ne cumpărăm bilete de avion, nu pentru asta plătim serviciile Eturia.
Soledad Soledad
17:38 11 Jul 22
Dupa discutii detaliate,emailuri schimbate,cerere de rezervare unde am subliniat repetat datele intre care putem face calatoria,si pe site datele erau disponibile,ni s-a trimis programul,totul parea gata de plata DAR in final mi s-a comunicat ca NU sunt locuri la data solicitata de mine.Mi s-a sugerat sa fac rezervare peste o luna. Eturia era o agentie de top,se pare ca nimic nu mai este cum a fost. O mare dezamagire,caci la o excursie pe langa programul atractiv, important este sa si coincida cu datele vacanta planificate. Lipsa de profesinalism si atentie la cererile calatorului.
Andy E
13:19 25 Jun 21
Am sunat la call center. Am cerut sa fiu asistata la telefon de catre un alt operator si mi s a refuzat cererea. Mi s a spus sa sun la nr de telefon al operatorului care mi a preluat initial solicitarea si sa discut doar cu acesta detaliile ofertei. Eu nu am vrut sa comunic cu pers care mi a facut oferta pt ca nu ne intelegem. Nu mi a raspuns concret la niste intrebari.Intr un final am acceptat si am discutat cu pers care mi a facut initial oferta si mi a spus ca nu garanteaza rezervarea pt ca pe a mea o va procesa abia dupa 3 zile, pt ca este prea ocupata cu alte rezervari..Apoi mi a mai spus ca in sistemul eturia hotelul din oferta este disponibil, dar dupa ce platesc, in cazul in care devine indisponibil, imi oferta alternative sau refund..Ce sa inteleg din asta? Daca nimeni nu garanteaza nimic. Atunci ma duc pe cont propriu, fara agentie. Eu voiam pur si simplu sa fac o simpla rezervare prin voi. Nu sa ma aburiti cu refund, alternative etc.Nu am mai facut rezervare prin eturia din cauza neprofesionalismului si lipsei de incredere.
Dumitru Paris
05:53 04 May 21
O vacanță foarte frumoasă!Vom mai merge cu Răzvan, Casandra, Eturia!
Viola Maria Popov
06:22 11 Mar 21
Primul circuit cu aceasta agentie. Totul ridicat la perfectiune. Yuli Sarracent extrem de atenta la toate detaliile. A fost un circuit perfect si o amintire superba care a venit dupa 1 an de chin - 2020. Felicitari Eturia pentru serviciile oferite!Si inca doua efectuate in acest an. Toate cele 3 au reprezentat cele mai frumoase circuite facute de mine pana acum. Agentie cu servicii la superlativ. Iar Yulicary Saracent si Ioana Dumtrescu 2 prietene care au facut ca aceste circuite sa fie amintiri de neuitat
Marcian Catalin Tilinca
22:01 13 Sep 20
Nu recomand,Am achizitionat in Mai-Iunie o vacanță in Bali pentru luna August 2020, special printr-o agentie (ex:Eturia), doar fiind faptul ca avem asigurari medicale si de călătorie avand in vedere pandemia covid-19.In primă instanță am fost informați că putem ACHIZIȚIONA cu ÎNCREDERE, inclusiv pe site ACHIZIȚIONAȚI CU ÎNCREDERE, operatoarea foarte drăguță totul a decurs perfect, s-a efectuat plata 60-65% si restul la cateva saptamani.Totul bine si frumos pana la începutul lunii Iulie când am cerut niste detalii asupra biletelor, etc.Informații ca se tot asteapta un raspuns oficial, si tot se asteapta si tot se astepta...In contract fiind stipulat, atata timp cat se anulează din orice circumstanțe înafara celor legate de calatori se returneaza integral!!!Atunci a inceput bălăceala si confirmarea faptului că ASIGURAREA STORNO nu este responsabilă de returnarea integrală a banilor in cazul anulării din cauza covid-19, și că (Eturia) poate achiziționa biletele dar insula este închisă, din cercetarile mele cu cateva zile inainte de pe site-ul oficial reieșea acest raspuns oficial!Am fost CONTACTAT ȘI INFORMAT daca doresc sa accept un VOUCHER si că maximul sumei returnate poate fi de 900€ .Avand in vedere ca in contract este stipulat faptul ce puteam primi suma integral!Dupa lungi discuții eu venind cu argumente iar domnul care ma intampinat la telefon nu a putut raspunde nici unei intrebari ci doar sa EVITE si să incerce să tot eschiveze subiectul am realizat ca defapt dansii doreau o confirmare SCRISA PE EMAIL cum ca eu doresc ANULAREA vacantei, nesimtire de copii mici!Mi-au confirmat ca pot avea acces si returnarea sumei abia in 12 luni cand intermediarii lor din BALI vor returna suma de bani plătită! Adică ăia ți-au luat banii cand insula este INCHISA?Sau voucherul lor,Alta țeapă de 2 lei, 4 vacante mari si late la niste preturi TAMPITE,Am decis sa ne continuam concediul si am ales o vacanță in Santorini,Totul a decurs perfect Hotelul super, dar 2380€, 7 zile, 2 persoane!!!La o simpla cautare pe booking acelasi hotel 7 zile 2 persone 950€!!!In concluzie odată banii luați vrăjeala este, banii nu-i mai vezi!Mare atentie cand achiziționați, daca ceva nu decurge ok din hartii vă pot rezolva cu ușurință!Domnișoara care s-a ocupat de noi drăguță, promptă si foarte ok.Dar firma in sine si politica aceasta nescrisă (banii luați&vrăjeala multă in caz de nu decurge ceva ok) dezgust total!
Gabriela Zailic
18:57 16 Mar 20
Super sonorizare!
Marius Daniel Nedelea
13:50 15 Dec 19
Am avut o luna de miere de vis, prin intermediul lor! 👌Ambele destinatii (Kuala Lumpur si Bali) au fost exceptionale, de top. 😉Multumim, recomandam cu drag!
gabriela cocis
16:49 09 Sep 18
Părerea mea , deocamdată este că această agenție este una deosebită care își tratează clienții cu mare grijă și atenție. Bravo!
Gabriela Bildhauer
18:47 08 Jun 18
Slaba comunicare, materiale netraduse pentru necunoscatorii de limba engleza, neindeplinirea obligatiilor de efectuare a check in-ului in timp util, modesta informare asupra formalitatilor legale de calatorie. Simpli intermediari cu agentii turistice locale + bilete de avion.
More reviews

Adauga parerea ta: