Ai mers in vacanta cu agentia de turism EUROPA TRAVEL din SECTOR 2, BUCURESTI? Spune-ne cum a fost.
Vrei sa pleci in vacanta cu agentia de turism EUROPA TRAVEL din SECTOR 2, BUCURESTI? Citeste parerile clientilor.
Ai mers in vacanta cu agentia de turism EUROPA TRAVEL din SECTOR 2, BUCURESTI? Spune-ne cum a fost.
Vrei sa pleci in vacanta cu agentia de turism EUROPA TRAVEL din SECTOR 2, BUCURESTI? Citeste parerile clientilor.
Tipul agentiei de turism: ORGANIZATOARE
Data emiterii licentei de turism: 28.11.2018
Site web: www.europatravel.ro
Adresa: SOS MIHAI BRAVU, NR 62A, SPECTRUM BUSINESS CENTER, CORP A, PARTER, CAM NR P2 SI ET 4, SECTOR 2, BUCURESTI
Denumire firma: EUROPA TRAVEL SPECIALIST SRL
CUI: 34055205
Registrul comertului: J40/1234/2015
Opinii despre Europa Travel
Este prima interactiune cu Agentia de Turism Europa Travel si probabil ultima.(August 2024)
Pensionari fiind am fost tentati de oferta de excrsii ce parea foarte bine gandita si cu un pret decent ( nu cel mai mic).
Intelegem omplexitatea planificarii unor asemene excursii cu destinatii multiple – ceea ce ne-a tentat.
In vara acestui an am planificat 2 excursii cu Eu.Tr. una in Alsacia-Elvetia si Germania care urma sa se intample in Iunie 2024 si una in August 2024 in Anglia-Scotia.
Prima a fost anulata pe neasteptate aproape in ultimul moment stricandu-ne toate planurile pe Iunie-Iulie.
In cea de a doua (Anglia Scotia) am plecat si s-a desfasurat in principiu conform planului dar per total a fost o deziluzie.
Primul lucru pe care l-am invatat in aceasta excursie a fost ca nu am citit corect oferta – spre exemplu diferenta in afirmatii de genul “Se poate vizita “ si se “viziteaza” si de asemenea nu am intele sa nu vom avea ghid ci “insotitor de grup – care sustinea ca nu este nici macar angajat la companie ci cotractor” …. este prima noastra excursie de grup fara ghid …
De asemenea excursiile optionale au fost scumpe si se ascundeau dupa aceleasi capcane “de exprimare”.
Pentru excursia Anglia – Scotia am platit aprope 5000 EU pt 2 pesoane – si am dormit in hoteluri modeste – o noape intr-un hotel de camionagii (pret afisat 37 Lire UK pe noapte) cu un serviciu “ low cost” fara lift si de curatenie cel putin indoielnica.
In schimb au incercat sa ne smulga 5 Eu/zi pentru bacsisul soferului in loc de 2 cat era in contractul acela lung si indoielnic pe care l-am semnat.
Da, s-au bifat toate obiectivele in sensul că am făcut poze in fața catedralei sau obiectivului vizat, dar era închis sau nu am găsit bilete, sau am ajuns prea târziu și aveam la dispoziție 30 min.
Și acolo unde am platit biletul de intrare (Urkuhart Castle) am avut 30 de min și nu am putut savura peisajele și cetatea in totalitate.
Și aici se știa că trebuie platit că sa vedem ceva, altfel pozam casa de bilete pe dinafară.
Zilnic am plecat prea târziu și am fugit tot timpul peste tot, de nu am putut sa ne bucuram de nimic.
Nu a fost bine deloc și agenția trebuie să revizuiască și să primească părerile adevărate și nu elogii.
Voi incerca sa fiu cat mai succintă in notarea aspectelor negative legate de circuitul de revelion 2025 in Bosnia:
-cu toate traseele foarte lungi nu am avut decât un singur șofer. Cum oboseala e principala cauza a accidentelor, consider că nu ne-a fost asigurată securitate. Drumuri in zone muntoase, cu serpentine, nu sunt pentru condus fara pauza cate 12 ore pe zi
– ghid că doamna Cristina rauulescu puteam sa fiu și eu, că activitatea ei a constat în principal în stabilirea pauzelor de toaleta și strânsul cărților de identitate la vamă. De citit din niste fițuici cel mult trei minute de fiecare obiectiv, iar puteam sa fac. A dormit liniștită și a avut grija sa ne duca la restaurante numai unde avea cunoștințe . Pe 3 ianuarie, pentru că nu am vrut sa luăm prânzul la 11.30, ne-a pedepsit și nu ne-a mai oprit deloc la masă. Dar eram antrenați de la revelion să mâncăm ce se poate lua din benzinărie
– comunicarea cu firma in privința mesei de revelion a fost sublima. Pe unii ne-a înștiințat cu câteva zile înainte că tariful e de 85 de euro ( inițial au zis 69-65) dar nu au spus că se plătește în țară. Soțul a întrebat de câteva ori înainte de acest email și au zis că nu știu duma exacta dar se va plati la ghid.
E adevărat că ghidul a strâns și banii, dar pe 31dimineata nu i-am dat înapoi, zicând că nu mai sunt locuri, doar cei care au plătit din tara pot merge. De aici a inceput să ne trateze diferit: lumea buna, care trebuia să ajungă la timp la hotel, să aibă timp să se aranjeze, și sărăntocii, pentru care nu a fost timp să oprească la un supermarket sa ne luam ceva de mâncare. Abia s-a îndurat să ne lase la o benzinărie. Fara pic de empatie, fara scuza, cu un total dispreț.
-cazarea la Belgrad a fost într-un hotel care avea calorifere reci că gheata. Nu s-a indicat sa folosim aerul condiționat. Măcar acolo a fost spa caldă
Hotelul La Pietra in care am stat patru nopți la Medjugorje și care ar fi trebuit să fie de patru stele, dar nu avea decât trei, nici nu avea montate calorifere. Tot pe baza aerului condiționat ne-am încălzit. Nu mi se pare normal așa ceva în luna ianuarie. Apa calda am prins o singura dată, când m-am trezit de la cinci și am lăsat-o o oră să curgă. Cu o zi înainte s-a răcit că gheata in timp ce făceam duș. Probabil că tradiția firmei prevede să nu te speli între Crăciun și Boboteaza.
Că hotelul nu funcționează un hotelul rece și probabil a fost deschis pentru grupul de români o dovedesc și nenumăratele insecte care mișunau. Sper că le-am lăsat pe toate acolo, nu am luat un bagaje.
-avand un vedere distanțele lungi, zilele de iarnă, multe obiective și fost vizitate un fug, pe intunerysau pur și simplu omise, că doar nu o sa te duca să vezi un peisaj in beznă. M-am amuzat că la un moment dat nu s-a vorbit de frumusețea unui defileu și nuanța de verde a apei. Pe la noua seara, chiar erau superbe!
Locația Medjugorje a fost aleasă pentru că e foarte ieftina , probabil, in rest foarte puțin de văzut, este loc de pelerinaj pentru credincioșii catolici, un fel de Sf Parascheva la alte dimensiuni. Puteam rămâne dota nopți acolo, una un Sarajevo și încă una între Medjugorje și Niș. Nu mi se pare admisibil sa străbați într-o zi drum de 14 ore fara niciun obiectiv de vizitat și fără pauza de masă.
Atitudinea doamnei ghid a lăsat tot timpul de dorit. In loc sa se străduiască sa ne rezolve problema cu apa a făcut sondaj de opinie cine s-a spălat și cine nu. In plus, urechea mea a fost deranjată de utilizarea excesiva a modului imperativ precum și de formulări de genul „va dau 30 de minute să vizitați biserica, statuia și să găsiți un supermarket de unde sa că cumpărați mâncare”. Sau „aici o sa va las patruzeci de minute să vizitați”. Avea o intonație de rege care face o favoare supușilor
In fine. .. daca am comentat condițiile din camere nu s-a răspuns că de cat am platit atât nu se oferă. Daca plăteam mai mult probabil că aveam și ploșnițe, nu numai gândaci.
Micul dejun a fost execrabil, numai mezeluri de cea mai proasta calitate și omletă. Cu porția, nu oricum! Că atunci când am crezut că ouăle aduse sunt numai pentru mine și am cerut și pentru soț, domnul care servea la mese și care cred că era și proprietarul așa-zisului hotel mi-a răspuns că nu, e pentru doua persoane: omleta de trei oua e pentru doua persoane!.
Cei din conducerea firmei știau exact ce se petrece pentru că de câteva ori am auzit-o pe ghida când le dădea explicații aiuritoare cu privire la motivele nerespectării traseului și a orarului. Nu știu ce interes a avut să tragă așa de timp. Poate sa nu plătească taxele de parcare, de autostradă, nu îmi dau seama ce avantaje ar fi avut din faptul că ne plimba in autocar cu orele că sa vizităm Mostar in 15 minute la zece seara și Sarajevo un 40.
Am mai făcut excursii in circuit cu alte firme dar aceasta e de departe cea mai dezastruoasă! Iar revelionul cu pateu de ficat, sticksuri și covrigei, chiar va fi de neuitat!
Mulțumim Europa Travel și Doamnei Cristina Radulescu pentru revelionul de neuitat pe care nu l-ați oferit un Bosnia!. Mulțumim că ați transmis foarte târziu și numai parțial informații cu privire la costul mesei festive, că noua cel puțin nu ne-ați spus care e modalitatea de achitare … In consecință, din 50 de turiști numai 15 au avut posibilitatea să meargă la masă. Restul am fost tratați ca sărăntoci și umiliți de către doamna ghid, care ne-a refuzat o pauza de câteva minute la un supermarket. Abia a catadicsit sa ne lase la o benzinărie, dar ce memorabil că fi acest revelion petrecut cu sticksuri și covrigei!
Minunate și fost condițiile de cazare.! Hotelul de patru stele a pierdut una pe drum, s-a mutat din centrul Medjugorje la doi km mai încolo, nu am avut căldură , că nici nu erau montate calorifere dar un schimb am avut tot felul de gândaci. A doua zi , doamna ghid, când ne-am plâns că nu am.putut să ne spălăm, a început să facă statistici in autocar, câți am avut apa calda și câți nu. Și ne-a comunicat că la cat am platit, nu trebuie sa avem pretenții mai mari.
Mai am câteva nelămuriri: scopul excursiei a fost sa fim plimbați cat mai mult in autocar, că altfel nu vad de ce s-au ales numai trasee ocolitoare. Chiar daca nu sunt multe, mai există și autostrăzi, dar acolo se plătesc taxe! La cat am platit, putem face zece ore de la Niș la Craiova și cam tot atâtea de la Craiova la Belgrad. Că se poate vedea și pe întuneric. Așa cum nu am avut ocazia sa vedem stadionul din Sarajevo și nici nu știu ce Muzeu al tunelului, despre care ghida ne-a povestit cat e taxa de vizitare. Parcă în bătaie de joc ne-a povestit și de mirificul.peodaj din drumul spre Medjugorje și de culoarea verde a apei, că era cam întuneric sa vedem ceva
In Sarajevo am.avut cam 40 de minute să ne plimbam. Dar, ce sa vezi?! La un sfert de oră mai departe, am oprit la un restaurant, vreo ora și ceva, că doamna avut pofta să mănânce miel.
Nu la fel de foame i-a fost pe data de trei, când nu a mai vrut să oprească niciunde: ne-a învățat minte că nu am vrut sa mancam la ora 11.30, unde a zis dânsa. Or fi avut miel și acolo!?
Bine, multe din aceste aspecte nu cred că că sunt necunoscute, că am observat că tot o duna cineva la telefon și o întrebă de ce e in întârziere și ce doamne iartă -ma caută la Șimian când intrase în țară pe la PF Îi?!. . Doamna tot explica că i-a spus vameșul că drumul spre Craiova nu e bun și că nu e voie cu autocarul. Ciudat! Acum vreo două luni când am fost ultima data era foarte bun!. Dar restaurantul de la Șimian îi era mult mai cunoscut doamnei decât drumul .
Doua euro de persoana, cică „sumă modica” am.platit pentru zece minute de vizitare a catedralei Sf Sava pe interior. Tot atât nu s-a cerut că sa trecem mai repede din Serbia în Bosnia. Cum nu am mai vrut să dăm, ne-a învățat minte! Ne-a lungit cat a putut in restul vămilor! A mai greșit drumul, a făcut ce a putut numai sa stea dansa cât mai confortabil in autocar și să doarmă. Că povesti despre locurile in care am fost nu prea ne-am spus. Și ce ne-a spus,au cam fost date aiurea… Că un Dubrovnik plimbarea pe ziduri nu era 35 de euro, cât ne-a zis dânsa că sa ne taie pofta.
Deci, cum ziceam, mulțumesc că mi-ați servit această lecție și voi tine maxima distanta fata de agenția dumneavoastră. Sper din tot sufletul sa o facă și alții.
Până atunci îmi pierd timpul scriind recenzii peste tot pe unde pot. Și să știți că am ceva urmăritori pe Google, nu mă laud
Sa auzim numai de bine!
Ofer cât mai multe stele firmei Europa travel pentru calitatea deosebită a serviciilor oferite turiștilor de a lungul timpului!
Circuit Thailanda, Singapore, Malaezia, Indonezia
– Reclama pentru acest circuit este cu zbor la Doha, adica Qatar Airways. Cu o saptamana inaintea plecarii am fost informati ca se zboara cu alta linie aeriana, care evident este inferioara calitativ Qatar Airways.
– Hotelul in Thailanda este de 4*, dar conditiile sunt de 2*.
– Hotelul in Malaezia este la 20 km de centru, este situate in zona industriala a Kuala Lumpur. Nu exista mijloc de transport in comun, in centru se poate ajunge doar cu taxi sau shuttle de la hotel, ambele fiind achitate suplimentar de turisti.
– Hotelul din Singapore este de 3*, dar conditiile sunt de mai putin de 2*. Nu am avut loc nici macar sa deschid o valiza, iar aerul conditionat zgomotos functiona non-stop in toate camerele, fara a putea fi oprit.
– Nu se respecta programul zilnic transmis de la inceput. Se introduc sau se scot locuri de vizitat, ceea ce creaza tensiuni si discutii intre membrii grupului, intrucat este imposibil ca toti participantii sa fie de acord cu modificari de program facute in ultimul moment de ghidul grupului.
– Ghizii locali sunt alesi de agentie low cost, foarte nepregatiti, de la aeroport nu ne opreau la o casa de schimb valutar, in schimb ne opreau pentru a servi masa la restaurante unde nu se putea achita prin card.
– Agentia a confirmat cu 6 luni inainte de plecare ca grupul era format pentru acest circuit, iar cu doar cateva zile inainte de plecare ne-au informat ca de fapt nu este complet si ca trebuie sa achitam o diferenta.
– Agentia confirma ca se poate face check-in individual pentru biletul de avion, pentru a ne selecta locurile dorite in aeronava pentru un zbor atat de lung, doar ca acest lucru nu se poate face, fiind rezervare de grup.
– In Singapore, dupa un mic dejun la ora 08:00 care a constat doar intr-un ou prajit si o felie de paine, ghidul grupului nu ne-a permis sa ne oprim pana la ora 16:30 ca sa putem servi masa de pranz. Timp de 8 ore si jumatate ne-a fost refuzata intr-un mod foarte agresiv solicitarea de a opri pentru a manca, ceea ce este inuman si de neacceptat.