Ai mers in vacanta cu agentia de turism CHRISTIAN TOUR din SECTOR 1, BUCURESTI? Spune-ne cum a fost.

Vrei sa pleci in vacanta cu agentia de turism CHRISTIAN TOUR din SECTOR 1, BUCURESTI? Citeste parerile clientilor.

Compară prețurile unei asigurări de călătorie

CHRISTIAN TOUR:

Tipul agentiei de turism: ORGANIZATOARE

Data emiterii licentei de turism: 07.01.2019

Site web: www.christiantour.ro

Adresa: CALEA FLOREASCA, NR 246B, SITUAT IN INTERIORUL PROMENADA IN FLOREASCA CITY, DEMISOL, UNITATEA 1B-120, SECTOR 1, BUCURESTI

Denumire firma: CHRISTIAN' 76 TOUR SRL

CUI: 9617078

Registrul comertului: J40/5529/1997


Evaluare:

2,0
2,0 din 5 stele (bazat pe 7 pareri)
Excellent15%
Very good0%
Average14%
Poor14%
Terrible57%

Pareri CHRISTIAN TOUR din SECTOR 1, BUCURESTI:

Escroci

11 iulie 2024

Niște escroci care cu adevărat fac niște înșelăciuni și nu se sesizează nimeni, nu înțeleg de ce. Îți prezintă ceva și când ajungi in locația respectivă este cu totul diferit ( în rău bine-nțeles ) . Am pățit acest lucru în Grecia Mykonos. Am plătit cu piscină proprie și mi s-a dat cu jacuzzi la bani de piscină, piscină și cameră prezentată chiar de iei cu imagini.

Bogdan

Albania Senior Voiaj 29 mai-05 iunie 2024

3 iunie 2024

Surpriza cea mare este ca ghidul ne-a uiatat la hotel desi bagajele rămăseseră in autocar si am ramas privind lung autocarul care se indeparta.Dimineata am fost in excursia platita la Kruja , ne-am intors sa luam pe ceilalti spre Durres o excursie bonus in care mergeau toti beneficiarii sejurului.Pauza a fost de 15 minute pentru wc si in final am ramas fluturând o mână spre autocar care tocmai pleca.L-am sunat imediat la telefon pe ghidul Madalin Moraru care a refuzat sa revina sa ne ia….

Cucu.zoe

Nu recomand

2 octombrie 2023

Nu recomand Christian Tour

Am fost in circuit, Capadocia, cele 40 de legi ale iubirii (de bani probabil)

Este primul circuit unde abia am așteptat să ajung acasă. Sunt neserioși și nu respectă ceea ce îți promit. Am întâmpinat probleme încă din prima zi. În primul rând, ni s-a promis că vom fi cazați în hoteluri de 4-5 stele, dar am stat și la un hotel de 3 stele. Apoi, hotelul de 5 stele era mai mult o dezamăgire în comparație cu unul de 3 stele din România, și avea recenzii foarte proaste pe internet. Ne-au spus că vom avea un autocar ultramodern, dar am avut un autobuz mic.

Au afirmat că avem un ghid în limba română, dar de fapt era vorba de un ghid turc. Am avut o fel de asistență moldovenească care nu era nici ghid, nici traducător. Pierdeam timp dublu la fiecare oprire, așteptând să traducă în română ceea ce spunea turcul, dar asta nu ar fi fost o problemă dacă nu ar fi făcut traduceri mai proaste decât Google Translate la fiecare câteva cuvinte, iar noi trebuia să corectăm traducerile pentru că nu erau corecte, să nu mai vorbesc despre greșelile în numere, care încurcau sutele cu miile. Când îi întrebam ceva, spunea că nu știe, chiar și lucruri simple, cum ar fi informații despre hoteluri; nu aveam nicio informație. Obțineam cu greu informații, iar când spunea ceva, era neclar sau greșit.

În ultima zi, am întrebat dacă avem mic dejun și a spus clar că nu, dar dimineața, când am coborât la recepție, ne-au spus că da, iar un alt grup era deja acolo pentru micul dejun. Noi am coborât doar înainte de plecare, deoarece ni s-au furnizat informații greșite. Când comunicam cu alte grupuri, aceștia aveau mult mai multe informații decât noi și trebuia să întrebăm alte persoane din alte grupuri pentru a obține informații.

Într-o seară, ni s-a spus că ne așteaptă la recepție timp de 15 minute pentru a-i informa despre problemele cu camerele, dar așa-zisa ghidă nu era de găsit. După peste jumătate de oră, am găsit-o și i-am comunicat că o căutam deoarece ne spusese că ne așteaptă. Ea ne-a răspuns că i-a fost foame și a mers la cină.

Am luat un circuit în Cappadocia de 7 zile. La agenție ni s-a spus că avem în fiecare zi un program, dar surpriza, pe drum dinspre aeroport spre primul hotel, am aflat că suntem un grup de persoane care nu au niciun program în ziua următoare. Cu toate acestea, nu ni s-a spus cine suntem aceste persoane. Abia când am ajuns la hotel, a spus așa-zisa ghidă că ea este cu alt grup și că nu este cu noi. De asemenea, ne-a informat că știe că mâine nu mergem cu restul grupului și că stăm mâine degeaba fără un program și că putem face ce vrem. Hotelul nu era aproape de mare sau oraș, așa că am stat acolo și nu am făcut nimic. Când am întrebat ce putem face, ni s-a spus să stăm să ne odihnim la hotel.

Au urmat e-mail-uri și telefoane pentru a afla ce s-a întâmplat, iar în final au răspuns că le pare rău că grupul și excursiile se pot schimba, și că vremea care nu avea nicio legătură, deoarece era soare și frumos. În cele din urmă, și-au cerut scuze și au afirmat că vom vizita tot ceea ce este scris, ceea ce, bineînțeles, nu s-a întâmplat. Aveam câteva excursii opționale cu vaporul, iar ni s-a spus că acelea sunt puse așa doar pentru că nu sunt destui oameni pentru excursie. În plus, lista pe care ne-au dat-o era făcută astfel încât să pară că vom vizita mai multe locuri, dar după ce am citit-o de patru ori, am reușit să înțelegem că în unele locații erau trecute ca și cum le-am putea vedea în acel oraș, dar nu reieșea clar din text că nu le vom vedea. Unele locații le-am văzut doar câteva secunde din autobuz.

Jumătate din opriri erau de fapt pentru marketing, să cumperi tot felul de chestii. În zonele interesante, stăteam puțin și aveam timp liber puțin, iar opririle erau în tot felul de locuri sau terase cu suveniruri unde stăteam câte 45 de minute, fără a avea ce face mai mult de 5 minute. Să nu mai vorbesc de mâncarea pe care ne-a fost oferită în timpul prânzului pe drum. Doar de 1-2 ori am oprit la un restaurant care arăta a restaurant, în rest arăta a cantină. Nu toți din grup aveau plătită mâncarea de prânz și ei au fost mai norocoși, deoarece au primit mâncare proaspătă care arăta bine. Noi am primit mâncare veche, se vedea că salata, roșiile și castraveții erau zbârcite. Să nu mai vorbesc că eu și încă o persoană am vomitat și am avut diaree toată noaptea și nu am putut dormi deloc din cauza grețurilor la stomac datorate mâncării. Timp de două zile a trebuit să comand iaurt, bineînțeles, pentru a putea mânca ceva și să mă simt mai bine, dar nu ayran-ul lor. A fost necesară o muncă de lămurire cu traducere pentru a primi iaurt normal, fără sare.

La câteva opriri a fost interesant, de exemplu, la o oprire la o fabrică de covoare, am avut acolo o româncă care vorbea exact așa cum ar trebui să vorbească un ghid. Totul a fost minunat până după ce a terminat de vorbit, când a început haosul. Acea ghidă a spus să nu ne uităm la prețuri, deoarece avem reduceri mari, fiind din România. Am zis: „Ok, poate găsim și noi ceva la un preț bun.” Cu toate acestea, când a terminat de vorbit, ghida a atras atenția unor vânzători turci care au sărit pe noi cu oferte care erau de 6 ori mai mari decât întreaga noastră excursie pentru un covor de 1 metru. Dar nu puteai scăpa de ei; chiar dacă le spuneai că e prea scump, ei încercau să îți ofere alte variante, tot la prețuri foarte ridicate.

Într-o altă zi, ne-a dus la un centru de piele numit Feron, unde ne-au păcălit cu o reducere de 80%. Cu toate că am negociat pentru câteva minute, în ziua următoare am găsit produse similare în bazarul din Antalya la prețuri de 2-3 ori mai mici decât cele cu „reducere”. Am verificat chiar și online firma de pe geaca de piele pe care am cumpărat-o, și pe site-ul lor se vindea mai ieftin decât prețul cu „reducere” pe care l-am obținut noi.

Referitor la aur, la magazinul Argus, prețul aurului pe gram era mai mare decât în țara noastră, dar ni s-a spus că ei folosesc un aliaj de calitate superioară. Am cerut un lănțisor simplu de aur, dar ne-au direcționat către diamante după 10 minute de convingere că nu avem bani pentru diamante și vrem doar aur simplu. Au spus că nu au exact ce vrem noi, dar, după ce am insistat să nu fie prea scump, au găsit un produs asemănător cu cerințele noastre și mai ieftin. Cu toate acestea, chiar și cu reducere, a fost mai scump decât în țara noastră. Am ales un model care ne-a plăcut, deși a fost mai scump, dar vânzătorii au încercat în continuare să ne convingă să cumpărăm mai multe produse.

Un aspect important pe care nu ni l-a menționat a fost necesitatea de a completa acte la vamă pentru achiziționarea de aur sau produse din piele pentru a evita taxele și pentru a primi o ștampilă. Deci, a fost important să avem cumpărăturile la noi în avion pentru a le arăta la vamă și a semna actele corespunzătoare.

Dacă luați excursiile opționale prin agenție, precum zborul cu balonul și seara turcească, aceștia vă vor oferi un preț aproximativ când vă dau lista, dar când ajungeți acolo, prețul poate fi dublu sau triplu. În plus, puteți căuta orice excursie direct la agențiile locale din Turcia, care oferă aceleași excursii la jumătate din prețul cerut de agenția din România. Cu toate acestea, uneori este dificil să organizați singuri aceste excursii, deoarece ghidul nu va zice hotelul unde stați si nu vă informează în avans deci nu puteți face rezervări din timp. De asemenea, sunteți presați să luați o decizie înainte să ajungeți la hotel, fără a vedea prețurile oferite de alte agenții locale.

De asemenea, agenția din România vă trimite oricum cu agenția locală din Turcia pentru a vă duce în excursie, și nu călătoriți cu autobuzul grupului. Înțeleg că se percepe un cost suplimentar, dar dublul este exagerat. Am întrebat despre hamam, care era listat ca opțional, dar ni s-a promis că în Antalya ne vor arăta unde se află, și, desigur, asta nu s-a întâmplat. Turul cu barca în Manavgat a fost la fel, nu a mai fost menționat. Ni s-a spus că nu suntem suficienți și că, dacă am fi dorit, probabil de aceea grupul nostru a fost separat de alte persoane, pentru a nu fi un grup de 30 de persoane pentru unele dintre excursiile opționale. Cu toate acestea, în cazul hamamului, nu este nevoie de un grup mare, așa că această organizare nu reușesc să o înțeleg.

La Göreme, unde era frumos în aer liber și aveam multe de văzut la muzeu, ne-au acordat puțin timp liber pentru a vizita, dar ne-au grăbit să bem o cafea și ne-au dus apoi în câmp, la o terasă mică, unde am stat jumătate de oră și nu aveai ce să faci acolo mai mult de 5 minute. Părea că intenționat, tot ceea ce era interesant te ținea puțin, în timp ce locurile mai puțin atrăgătoare erau vizitate pentru mai mult timp pentru a facilita vânzările cu partenerii cu care aveau acorduri.

Un alt lucru care m-a deranjat a fost că ghidul ne povestea câte un sfert de oră după ce intram la un muzeu, iar noi stăteam în picioare dublu pentru că așteptam traducerea încetată și explicații istorice despre zonă, care ar fi putut fi furnizate în timpul călătoriei cu autobuzul, când aveam ore întregi și era liniște totală. Când ajungeam într-un loc interesant, stăteam acolo doar 15 minute și pierdeam din timpul de vizită.

Oricum, tot ceea ce era planificat să facem se desfășura cum voiau ei, într-o altă ordine, și nu puteam să ne organizăm un program. De exemplu, ce era planificat dimineața ajungea să fie făcut seara sau viceversa, așa cum s-a întâmplat cu cascada. Dacă întrebam ce facem mâine, ni se spunea că vom afla mâine și să ne concentrăm pe ziua respectivă. Acest răspuns venea de la ghidul turc, iar asistenta moldoveancă părea că nu știe sau că nu îndrăznea să întrebe cu insistență ghidul. Nu am mai pățit așa ceva în alte excursii.

Hoteluri la care am stat sunt Hotella langa Belek e de 5 stele dar nu ii dai mai mult de 3, si ospitalitatea lipseste, mancarea nu e asa buna.

Grand Öztürk Otel, 3 stele in Nevsehir

Asta avea mancare putina dar macar era gustoasa, singurul cu mancare buna, personal ok, curatenie asa si asa, singurul in oraș dar te trezeau megafoanele de la moskee

Si Holiday City in Side de 3 stele, cu toate ca in contract zicea ca avem cu 4-5, mâncare putina si proasta si murdar, cel mai horror, 3.4 nota pe booking din 10.

Ioan

Nu recomand

2 octombrie 2023

Sunt o agentie scumpa. Am mers cu ei de Revelion in Istanbul, ghidul nu a putut fi contactat decat in seara de Revelion, restaurantul a fost sub orice critica. Am achizitionat o excursie in Thailanda stiind ca trebuie sa aplice discountul de angajat pentru ca lucram la ei si surpriza nu au aplicat nimic. Am intrebat care este zborul pentru ca la ora respectiva erau doua zboruri diferenta intre ele fiind escala. Nu ofera informatii. Fata din Stefan cel Mare tipa tot timpul la turisti ca si cum ar avea turistul o obligatie fata de ea. Neseriosi. Nu recomand.

-

Senior Voyage Iordania seria 1 2023

2 octombrie 2023

1-În anexa contractului încheiat cu agenția Christian Tour pt. circuit Iordania, apare în programul Senior Voyage (seria 1) ca întrările la obiectivele turistice din cadrul excursiilor optionale se plătesc in plus în $. Ghidul Bogdan Popescu ne-a solicitat sa schimbam banii în dinari iordanieni. De ce aceasta obligativitate nu este specificata în contract?

2-Ghidul Bogdan Popescu a fost de un negativism absolut:

– la Petra pentru vizitarea Monastir nu a prezentat corect condițiile de acces (a spus ca sunt 900 de trepte abrupte și alunecoase, ceea ce nu s-a adeverit);

– la Petra și Vadi Rum a spus ca în incinta siturilor nu exista toalete curate;

– la plaja publica a orașului Aqaba a spus ca nu se poate face plaja/baie decât îmbrăcați și ne-a recomandat sa luam bilete (mult mai scumpe decât ofertele hotelului în care am fost cazati);

– același ghid a fixat o suma de 10 dinari Iordaniei pt. bacșișuri.

Heinrich Christian

Review-uri Google

Cosmin-Bogdan Luca
Cosmin-Bogdan Luca
19:58 15 Sep 22
Nu dau informatii folositoare, daca intrebi, raspund, daca nu, nu comunica. La telefon raspund foarte greu. Nu mai apelez la serviciile lor. Dezamagitor.
Nicoleta Oprea
Nicoleta Oprea
12:15 24 Aug 22
Dezamăgire maximă!Neprofesioniști!!!Am cumpărat un pachet în Bulgaria în care ni s-a promis un apartament de 80 mp și am primit o cameră de nici 40 mp.Ni s-a comunicat ca se rezolva în cel mai scurt timp și de doua zile hotelul nu a primit nicio solicitare din partea dumnealor. În același timp am tot sunat la dumnealor probabil știind numărul nostru nu ni s-a mai răspuns.
Octavian Caramida
Octavian Caramida
08:34 05 Aug 22
Tocmai ce am revenit dintr-un sejur cumparat prin Christian Tour. Personalul nu este deloc profesionist. Ghidul voia sa ne vanda apa din pachetul gratuit oferit de agentie pe transferul aeroport-hotel. Iar apoi tot ghidul ne-a oprit la un popas unde era inteleasa cu patronii si primea spaga de la ei. Preturile erau imense, iar daca plateai cu cardul, te furau si plateai triplu. La hotel ne-au zis sa venim la o intalnire cu un alt ghid Christian Tour. Acesta ne forta sa ne cumparam excursii la pret triplu decat cel al pietei (100 euro pe o croaziera in loc de 35 pentru 2 persoane) si ne obliga sa luam chiar mai multe, chiar daca noi ii spuneam ca nu suntem interesati. El spunand ca nu castiga nimic din asta si vrea doar sa ne simtim bine...cu siguranta de aceea era extrem de insistent.
Miti Carapit
Miti Carapit
12:54 18 Jun 22
Am luat pachet all inclusive Bulgaria,nu am primit nici o informație privind ora de plecare,autogara, etc.am fost la agenție în weekend sa întreb,având în vedere ca plecam peste o săptămână,dar acolo am găsit o puștoaică care nu știa absolut nimic, m-as mira dacă are bacul măcar. A zis ca ea nu știe nimic,ca o sa primim pana la urma.am întrebat câți oameni sunt înscriși, pt autocat și a zis ca ea nu știe,si ca locul în autocar o face ghidul și unii chiar plătesc ghidului suplimentar pt preferințe. Total neprofesioniști, nici o info nu era în stare sa dea
Ciprian Racuciu
Ciprian Racuciu
14:49 16 Jun 22
Elegant, program de lucru foarte bun, angajate dedicate!
B. L.
B. L.
15:59 04 Jun 22
Profesioniști, mereu ne luam pachete de vacante de la ei! Nu este singura agenție cu care călătorim, alegem Cristian Tour pentru preturie mai ok pe care le au, fata de alte agenții, însă și hotelurile sunt cam spre 3 stele și spre marginile localităților destinație. Când dorim 4 stele și cazare centrala, apelam la alți operatori. Recomand, dacă nu sunteți pretențioși, puteți lua un pachet turistic la ei!
Marina Birsan
Marina Birsan
15:40 18 Nov 21
Buna seara ! Am cerut oferta pt concediu in Turcia si nici in ziua de azi nu mi a trimis nimeni nimic ..am luat de la DERTOUR imi pare rau
Ana Maria Enachescu
Ana Maria Enachescu
12:44 06 Sep 21
Neprofesionali, iar modul de adresare lasa de dorit pentru ceea ce isi doresc ei a fi!
Adrian Dinu
Adrian Dinu
11:39 03 Sep 21
Slabi .Multe probleme cu ei.
Melania Popescu
Melania Popescu
14:56 14 Jul 21
Inca nu pot face o apreciere pozitiva , pt ca nu mi s-a rezolvat problema.Revin cu o apreciere dupa inca o incercare de rezolvare, poate nu am fost inteleasa.
Stan Cristian
Stan Cristian
07:42 05 Jul 21
Ok, nimic mai mult.
Alexandru Mihăilescu
Alexandru Mihăilescu
16:16 09 May 21
Foarte draguta domnisoara de acolo. Spor la treaba! Recomand!
Sandra Staicu
Sandra Staicu
13:13 07 Apr 21
Nu recomand . Am contractat excursie în decembrie 2019, pentru aprilie 2020. Mi s au oferit în luna martie 2020 2 opțiuni de reprogramare octombrie 2020 și aprilie 2021 . Din motive medicale din 3 pasageri au mai putut merge doar 2 .Am achitat penalizare 50%, complet nesportiva agenția în relația cu clienții, răspund incomplet la e mailuri și te contactează telefonic cu 50 de minute înainte sa te anunțe modificarile...Take it or leave it. Au un contact aproape imposibil de atacat în instanta .Extrem de nemulțumită !
Marin Basamac
Marin Basamac
16:16 30 Jan 21
Nu ma mai intrebati de Cristian Toor ca din august au sa-mi de cativa leuti ni nici azi nu au venit
Adriana Daniela Constantin
Adriana Daniela Constantin
16:00 20 Jan 21
O experiență f.placuta.
Pacuras Geta
Pacuras Geta
10:16 28 Nov 20
Am cumpărat cazare pentru Grecia. Personalul de la Promenada este nepregătit total. Descrierea parchetelor este mincinoasa. NU RECOMAND!
Dj Alex - Iorda
Dj Alex - Iorda
10:02 28 Nov 20
Mizerabili. Pachetul este prezentat diferit fata de ce gasesti in realitate la cazare. Prima si ultima oara cand apelez la ei.
Albert Barbu
Albert Barbu
21:29 03 Sep 20
Animawings, curse cu intarzieri foarte mari.De evitat.2 zboruri din Antalya intarzieri de 4-5 ore la fiecare.Pentru a evita cererile de returnare contravaloare bilete declara cu nesimtire ora estimata de aterizare care nu poate fi realizata.Singurele curse intarziatwe din toata lista.Rusine!
Mihai Volocaru
Mihai Volocaru
17:14 17 Feb 20
In aceasta agentie din mall Promenada se asteapta incredibil de mult si pute ingrozitor.
Toporas Florin
Toporas Florin
10:04 25 Jan 20
Foarte drăguță si amabilă angajata din Promenada
Gabriela Istrate
Gabriela Istrate
08:58 13 Dec 19
Am intrat în agenția din Mall Promenada, iar în momentul cînd am deschis ușa, o angajată m-a întrebat pe un ton neprietenos, "ce vrei? ". I-am răspuns că aș dori să rezerv un hotel, iar angajata agenției nici nu m-a invitat să iau loc. I-am spus numele hotelului, iar ea a zis că, citez: "bine, bine, o să vă trimit pe email, că nu am timp acum ". Și mi-a zis la revedere. Am întrebat-o dacă nu dorește sa știe perioada șederii și mailul meu:))
Ileana Furnigel
Ileana Furnigel
05:19 10 Sep 19
Am cumpărat de la această agenție o excursie la Rodos. Am plecat în excursia asta în august, unde am avut necazuri cu hotelierul grec. Ne-a cazat la alt hotel decât cel plătit de noi. Am sunat degeaba la agenție, le-am dat numărul de telefon al managerului hotelului, ne-au spus că ei nu pot sa sune ca nu-i baga nimeni în seamă. Atunci la ce sunteți buni? Nu întra în obligația voastră să rezolvați probleme apărute din vina partenerilor voștri? Am optat pentru un hotel prezentat de agenția dumneavoastră.Nu suntem primii care pățim asa ceva, iar Christian tour nu mișcă un deget.Amenințând cu scandal am obținut diferența de bani imediat, dar pe viitor o să ne gândim de doua ori înainte de a mai apela la această agenție.
Iulia Tudor
Iulia Tudor
13:08 28 Aug 19
Buna ziua!am fost in circuitul Alpii și parfumul Mediteranei din 16-27 august,iar șoferii dvs sunt nesimțiți rău,pe tot parcursul am asistat doar la înjurături,când se înjurau între ei,apoi îl înjurau pe ghid,ba chiar l au lăsat pe ghid la întoarcere în Sibiu și am fost nevoiți să pierdem o oră din drumul nostru,au o atitudine horror,era de 2 ori să facă accident,ba mai mult,o doamna s a plâns că unul dintre ei punea niste frane de îți venea stomacul in gura și tot șoferul revoltat a început sa tipe la dânsa "că nimeni nu i a mai atras lui atenția până acum,deci cum își permite"??,iar cu aerul condiționat l au ținut timp de 12 zile pornit continuu numai în ambiția,deși toți ceream sa l oprească,însă au făcut doar ce au vrut și mai erau și ironici...aveti grija pe cine angajați și pe mâinile cui dați atâtea vieți...
More reviews
js_loader

Adauga parerea ta: