Ai mers in vacanta cu agentia de turism CHRISTIAN TOUR din SECTOR 1, BUCURESTI? Spune-ne cum a fost.
Vrei sa pleci in vacanta cu agentia de turism CHRISTIAN TOUR din SECTOR 1, BUCURESTI? Citeste parerile clientilor.
Ai mers in vacanta cu agentia de turism CHRISTIAN TOUR din SECTOR 1, BUCURESTI? Spune-ne cum a fost.
Vrei sa pleci in vacanta cu agentia de turism CHRISTIAN TOUR din SECTOR 1, BUCURESTI? Citeste parerile clientilor.
Tipul agentiei de turism: ORGANIZATOARE
Data emiterii licentei de turism: 07.01.2019
Site web: www.christiantour.ro
Adresa: CALEA FLOREASCA, NR 246B, SITUAT IN INTERIORUL PROMENADA IN FLOREASCA CITY, DEMISOL, UNITATEA 1B-120, SECTOR 1, BUCURESTI
Denumire firma: CHRISTIAN' 76 TOUR SRL
CUI: 9617078
Registrul comertului: J40/5529/1997
Niște escroci care cu adevărat fac niște înșelăciuni și nu se sesizează nimeni, nu înțeleg de ce. Îți prezintă ceva și când ajungi in locația respectivă este cu totul diferit ( în rău bine-nțeles ) . Am pățit acest lucru în Grecia Mykonos. Am plătit cu piscină proprie și mi s-a dat cu jacuzzi la bani de piscină, piscină și cameră prezentată chiar de iei cu imagini.
Surpriza cea mare este ca ghidul ne-a uiatat la hotel desi bagajele rămăseseră in autocar si am ramas privind lung autocarul care se indeparta.Dimineata am fost in excursia platita la Kruja , ne-am intors sa luam pe ceilalti spre Durres o excursie bonus in care mergeau toti beneficiarii sejurului.Pauza a fost de 15 minute pentru wc si in final am ramas fluturând o mână spre autocar care tocmai pleca.L-am sunat imediat la telefon pe ghidul Madalin Moraru care a refuzat sa revina sa ne ia….
Nu recomand Christian Tour
Am fost in circuit, Capadocia, cele 40 de legi ale iubirii (de bani probabil)
Este primul circuit unde abia am așteptat să ajung acasă. Sunt neserioși și nu respectă ceea ce îți promit. Am întâmpinat probleme încă din prima zi. În primul rând, ni s-a promis că vom fi cazați în hoteluri de 4-5 stele, dar am stat și la un hotel de 3 stele. Apoi, hotelul de 5 stele era mai mult o dezamăgire în comparație cu unul de 3 stele din România, și avea recenzii foarte proaste pe internet. Ne-au spus că vom avea un autocar ultramodern, dar am avut un autobuz mic.
Au afirmat că avem un ghid în limba română, dar de fapt era vorba de un ghid turc. Am avut o fel de asistență moldovenească care nu era nici ghid, nici traducător. Pierdeam timp dublu la fiecare oprire, așteptând să traducă în română ceea ce spunea turcul, dar asta nu ar fi fost o problemă dacă nu ar fi făcut traduceri mai proaste decât Google Translate la fiecare câteva cuvinte, iar noi trebuia să corectăm traducerile pentru că nu erau corecte, să nu mai vorbesc despre greșelile în numere, care încurcau sutele cu miile. Când îi întrebam ceva, spunea că nu știe, chiar și lucruri simple, cum ar fi informații despre hoteluri; nu aveam nicio informație. Obțineam cu greu informații, iar când spunea ceva, era neclar sau greșit.
În ultima zi, am întrebat dacă avem mic dejun și a spus clar că nu, dar dimineața, când am coborât la recepție, ne-au spus că da, iar un alt grup era deja acolo pentru micul dejun. Noi am coborât doar înainte de plecare, deoarece ni s-au furnizat informații greșite. Când comunicam cu alte grupuri, aceștia aveau mult mai multe informații decât noi și trebuia să întrebăm alte persoane din alte grupuri pentru a obține informații.
Într-o seară, ni s-a spus că ne așteaptă la recepție timp de 15 minute pentru a-i informa despre problemele cu camerele, dar așa-zisa ghidă nu era de găsit. După peste jumătate de oră, am găsit-o și i-am comunicat că o căutam deoarece ne spusese că ne așteaptă. Ea ne-a răspuns că i-a fost foame și a mers la cină.
Am luat un circuit în Cappadocia de 7 zile. La agenție ni s-a spus că avem în fiecare zi un program, dar surpriza, pe drum dinspre aeroport spre primul hotel, am aflat că suntem un grup de persoane care nu au niciun program în ziua următoare. Cu toate acestea, nu ni s-a spus cine suntem aceste persoane. Abia când am ajuns la hotel, a spus așa-zisa ghidă că ea este cu alt grup și că nu este cu noi. De asemenea, ne-a informat că știe că mâine nu mergem cu restul grupului și că stăm mâine degeaba fără un program și că putem face ce vrem. Hotelul nu era aproape de mare sau oraș, așa că am stat acolo și nu am făcut nimic. Când am întrebat ce putem face, ni s-a spus să stăm să ne odihnim la hotel.
Au urmat e-mail-uri și telefoane pentru a afla ce s-a întâmplat, iar în final au răspuns că le pare rău că grupul și excursiile se pot schimba, și că vremea care nu avea nicio legătură, deoarece era soare și frumos. În cele din urmă, și-au cerut scuze și au afirmat că vom vizita tot ceea ce este scris, ceea ce, bineînțeles, nu s-a întâmplat. Aveam câteva excursii opționale cu vaporul, iar ni s-a spus că acelea sunt puse așa doar pentru că nu sunt destui oameni pentru excursie. În plus, lista pe care ne-au dat-o era făcută astfel încât să pară că vom vizita mai multe locuri, dar după ce am citit-o de patru ori, am reușit să înțelegem că în unele locații erau trecute ca și cum le-am putea vedea în acel oraș, dar nu reieșea clar din text că nu le vom vedea. Unele locații le-am văzut doar câteva secunde din autobuz.
Jumătate din opriri erau de fapt pentru marketing, să cumperi tot felul de chestii. În zonele interesante, stăteam puțin și aveam timp liber puțin, iar opririle erau în tot felul de locuri sau terase cu suveniruri unde stăteam câte 45 de minute, fără a avea ce face mai mult de 5 minute. Să nu mai vorbesc de mâncarea pe care ne-a fost oferită în timpul prânzului pe drum. Doar de 1-2 ori am oprit la un restaurant care arăta a restaurant, în rest arăta a cantină. Nu toți din grup aveau plătită mâncarea de prânz și ei au fost mai norocoși, deoarece au primit mâncare proaspătă care arăta bine. Noi am primit mâncare veche, se vedea că salata, roșiile și castraveții erau zbârcite. Să nu mai vorbesc că eu și încă o persoană am vomitat și am avut diaree toată noaptea și nu am putut dormi deloc din cauza grețurilor la stomac datorate mâncării. Timp de două zile a trebuit să comand iaurt, bineînțeles, pentru a putea mânca ceva și să mă simt mai bine, dar nu ayran-ul lor. A fost necesară o muncă de lămurire cu traducere pentru a primi iaurt normal, fără sare.
La câteva opriri a fost interesant, de exemplu, la o oprire la o fabrică de covoare, am avut acolo o româncă care vorbea exact așa cum ar trebui să vorbească un ghid. Totul a fost minunat până după ce a terminat de vorbit, când a început haosul. Acea ghidă a spus să nu ne uităm la prețuri, deoarece avem reduceri mari, fiind din România. Am zis: „Ok, poate găsim și noi ceva la un preț bun.” Cu toate acestea, când a terminat de vorbit, ghida a atras atenția unor vânzători turci care au sărit pe noi cu oferte care erau de 6 ori mai mari decât întreaga noastră excursie pentru un covor de 1 metru. Dar nu puteai scăpa de ei; chiar dacă le spuneai că e prea scump, ei încercau să îți ofere alte variante, tot la prețuri foarte ridicate.
Într-o altă zi, ne-a dus la un centru de piele numit Feron, unde ne-au păcălit cu o reducere de 80%. Cu toate că am negociat pentru câteva minute, în ziua următoare am găsit produse similare în bazarul din Antalya la prețuri de 2-3 ori mai mici decât cele cu „reducere”. Am verificat chiar și online firma de pe geaca de piele pe care am cumpărat-o, și pe site-ul lor se vindea mai ieftin decât prețul cu „reducere” pe care l-am obținut noi.
Referitor la aur, la magazinul Argus, prețul aurului pe gram era mai mare decât în țara noastră, dar ni s-a spus că ei folosesc un aliaj de calitate superioară. Am cerut un lănțisor simplu de aur, dar ne-au direcționat către diamante după 10 minute de convingere că nu avem bani pentru diamante și vrem doar aur simplu. Au spus că nu au exact ce vrem noi, dar, după ce am insistat să nu fie prea scump, au găsit un produs asemănător cu cerințele noastre și mai ieftin. Cu toate acestea, chiar și cu reducere, a fost mai scump decât în țara noastră. Am ales un model care ne-a plăcut, deși a fost mai scump, dar vânzătorii au încercat în continuare să ne convingă să cumpărăm mai multe produse.
Un aspect important pe care nu ni l-a menționat a fost necesitatea de a completa acte la vamă pentru achiziționarea de aur sau produse din piele pentru a evita taxele și pentru a primi o ștampilă. Deci, a fost important să avem cumpărăturile la noi în avion pentru a le arăta la vamă și a semna actele corespunzătoare.
Dacă luați excursiile opționale prin agenție, precum zborul cu balonul și seara turcească, aceștia vă vor oferi un preț aproximativ când vă dau lista, dar când ajungeți acolo, prețul poate fi dublu sau triplu. În plus, puteți căuta orice excursie direct la agențiile locale din Turcia, care oferă aceleași excursii la jumătate din prețul cerut de agenția din România. Cu toate acestea, uneori este dificil să organizați singuri aceste excursii, deoarece ghidul nu va zice hotelul unde stați si nu vă informează în avans deci nu puteți face rezervări din timp. De asemenea, sunteți presați să luați o decizie înainte să ajungeți la hotel, fără a vedea prețurile oferite de alte agenții locale.
De asemenea, agenția din România vă trimite oricum cu agenția locală din Turcia pentru a vă duce în excursie, și nu călătoriți cu autobuzul grupului. Înțeleg că se percepe un cost suplimentar, dar dublul este exagerat. Am întrebat despre hamam, care era listat ca opțional, dar ni s-a promis că în Antalya ne vor arăta unde se află, și, desigur, asta nu s-a întâmplat. Turul cu barca în Manavgat a fost la fel, nu a mai fost menționat. Ni s-a spus că nu suntem suficienți și că, dacă am fi dorit, probabil de aceea grupul nostru a fost separat de alte persoane, pentru a nu fi un grup de 30 de persoane pentru unele dintre excursiile opționale. Cu toate acestea, în cazul hamamului, nu este nevoie de un grup mare, așa că această organizare nu reușesc să o înțeleg.
La Göreme, unde era frumos în aer liber și aveam multe de văzut la muzeu, ne-au acordat puțin timp liber pentru a vizita, dar ne-au grăbit să bem o cafea și ne-au dus apoi în câmp, la o terasă mică, unde am stat jumătate de oră și nu aveai ce să faci acolo mai mult de 5 minute. Părea că intenționat, tot ceea ce era interesant te ținea puțin, în timp ce locurile mai puțin atrăgătoare erau vizitate pentru mai mult timp pentru a facilita vânzările cu partenerii cu care aveau acorduri.
Un alt lucru care m-a deranjat a fost că ghidul ne povestea câte un sfert de oră după ce intram la un muzeu, iar noi stăteam în picioare dublu pentru că așteptam traducerea încetată și explicații istorice despre zonă, care ar fi putut fi furnizate în timpul călătoriei cu autobuzul, când aveam ore întregi și era liniște totală. Când ajungeam într-un loc interesant, stăteam acolo doar 15 minute și pierdeam din timpul de vizită.
Oricum, tot ceea ce era planificat să facem se desfășura cum voiau ei, într-o altă ordine, și nu puteam să ne organizăm un program. De exemplu, ce era planificat dimineața ajungea să fie făcut seara sau viceversa, așa cum s-a întâmplat cu cascada. Dacă întrebam ce facem mâine, ni se spunea că vom afla mâine și să ne concentrăm pe ziua respectivă. Acest răspuns venea de la ghidul turc, iar asistenta moldoveancă părea că nu știe sau că nu îndrăznea să întrebe cu insistență ghidul. Nu am mai pățit așa ceva în alte excursii.
Hoteluri la care am stat sunt Hotella langa Belek e de 5 stele dar nu ii dai mai mult de 3, si ospitalitatea lipseste, mancarea nu e asa buna.
Grand Öztürk Otel, 3 stele in Nevsehir
Asta avea mancare putina dar macar era gustoasa, singurul cu mancare buna, personal ok, curatenie asa si asa, singurul in oraș dar te trezeau megafoanele de la moskee
Si Holiday City in Side de 3 stele, cu toate ca in contract zicea ca avem cu 4-5, mâncare putina si proasta si murdar, cel mai horror, 3.4 nota pe booking din 10.
Sunt o agentie scumpa. Am mers cu ei de Revelion in Istanbul, ghidul nu a putut fi contactat decat in seara de Revelion, restaurantul a fost sub orice critica. Am achizitionat o excursie in Thailanda stiind ca trebuie sa aplice discountul de angajat pentru ca lucram la ei si surpriza nu au aplicat nimic. Am intrebat care este zborul pentru ca la ora respectiva erau doua zboruri diferenta intre ele fiind escala. Nu ofera informatii. Fata din Stefan cel Mare tipa tot timpul la turisti ca si cum ar avea turistul o obligatie fata de ea. Neseriosi. Nu recomand.
1-În anexa contractului încheiat cu agenția Christian Tour pt. circuit Iordania, apare în programul Senior Voyage (seria 1) ca întrările la obiectivele turistice din cadrul excursiilor optionale se plătesc in plus în $. Ghidul Bogdan Popescu ne-a solicitat sa schimbam banii în dinari iordanieni. De ce aceasta obligativitate nu este specificata în contract?
2-Ghidul Bogdan Popescu a fost de un negativism absolut:
– la Petra pentru vizitarea Monastir nu a prezentat corect condițiile de acces (a spus ca sunt 900 de trepte abrupte și alunecoase, ceea ce nu s-a adeverit);
– la Petra și Vadi Rum a spus ca în incinta siturilor nu exista toalete curate;
– la plaja publica a orașului Aqaba a spus ca nu se poate face plaja/baie decât îmbrăcați și ne-a recomandat sa luam bilete (mult mai scumpe decât ofertele hotelului în care am fost cazati);
– același ghid a fixat o suma de 10 dinari Iordaniei pt. bacșișuri.