Ai mers in vacanta cu agentia de turism KARPATEN OUTGOING din SECTOR 3, BUCURESTI? Spune-ne cum a fost.
Vrei sa pleci in vacanta cu agentia de turism KARPATEN OUTGOING din SECTOR 3, BUCURESTI? Citeste parerile clientilor.
Ai mers in vacanta cu agentia de turism KARPATEN OUTGOING din SECTOR 3, BUCURESTI? Spune-ne cum a fost.
Vrei sa pleci in vacanta cu agentia de turism KARPATEN OUTGOING din SECTOR 3, BUCURESTI? Citeste parerile clientilor.
Tipul agentiei de turism: ORGANIZATOARE
Data emiterii licentei de turism: 28.05.2019
Site web: www.Karpaten.ro
Adresa: STR MATEI BASARAB, NR 108, BL 74, SC A, PARTER, AP 2, SECTOR 3, BUCURESTI
Denumire firma: KARPATEN OUTGOING SRL
CUI: 27928404
Registrul comertului: J40/559/2011
Marele circuit al Spaniei. Ghid stefan Stanescu.
Pozitiv – soferul autocarului
cunostintele de istorie ale ghidului
mancarea
Negativ – ghidul catastrofal, antitalent, definitia dezorganizarii
– cunostintele istorice ale ghidului agasante
– meschinaria dusa la extrem cu autocarul transformat in taxi si
grupul alergat pentru cumpararea de bilete la flamenco pentru 9 persoane.
– cazarea Lloret de Mar mizerabila, paturi cu saltele tip covata, fara telefon
fara un mic frigider, mobilier invechit, pereti care trebui zugraviti, miros insuportabil
– resort de 3-4 stele spun ei.
– cel mai vechi autocar din UE
– relatia cu agentia dificila
– totul pentru profit maxim agentie si disconfort maxim pt turist.
Acord o stea doar pentru ca nu pot acorda 0. Am cumpărat mai multe sejururi de la aceasta agenție. In fiecare călătorie au existat mici/mari probleme însă am reușit sa le depășim la fata loculi. Anul acesta am achiziționat un sejur in Tunisia. Conform ofertei de pe site erau prezentate imagini cu camera curate, condiții proprii de cazare. În realitate, am constatat o situație gravă și inacceptabilă privind condițiile de cazare: camerele nu întruneau condițiile minimă de igienă, instalație electrică defectă – lipsă întrerupătoare electrice, toalete nefuncționale, cadă și chiuvetă improprii utilizări, podele, tavanele și pereți sunt /erau într-o stare avansată de degradare, paturi rupte și uzate, lenjerii și fețe de pernă murdare, mobilier murdar și deteriorat, aer condiționat care nu funcționa…Clădirea în ansamblu era un focar de infecție (holuri, uși – in stare avansată de degradare) și prezenta riscuri în ceea ce privește accesul (un lift care „mai mult cădea”, în care am rămas blocați în repetate rânduri). Imaginile vorbesc de la sine.
În plus, hotelul percepea taxele suplimentare percepute pentru servicii care ar fi trebuit sa existe la un hotel de 4 stele precum taxă pe telecomandă – pentru a avea acces la TV etc.) și de care nu am fost informată de operatorul de turism KARPATEN
Servicii de masa greu de descris în cuvinte: mizerie de nedescris, vesela murdară etc. Culmea, operatorul de turism KARPATEN primea săptămânal reclamații din partea clienților cazați în acest hotel și a continuat să vândă pachete turistice în continuare pentru acest hotel.
Am încercat sa schimb camera dar am primit refuz categoric din partea hotelului. Am anunțat Agenția de turism KARPATEN din partea căreia am primit scuze dar nu răspund de situația găsita la fata locului și a sugerat ca rezolvare, să achiziționez pe banii mei alte camere.
Într-un cuvânt KARPATEN este o agenție care nu este interesata de clienți, doar de banii lor. Recenziile pozitive sunt doar de la cei care au avut noroc sa nu aibă probleme sau au găsit rezolvare la fața locului. Daca ai ghinion pierzi timp si nu numai încercând sa rezolvi cu Agenția, nu rezolvi nimic, singura soluție e sa bagi mâna în buzunar să iți salvezi vacanța deoarece Agenția KARPATEN se spala pe mâini după ce ți-a luat banii.
Am mai fost cu Karpaten, în 2023 și am fost foarte multumiți.
Anul acesta am cumpărat un circuit în Portugalia, fiind printre primii turiști care s-au înscris.
Cazarea în hotelul de 4* Tryp Caparica Mar a fost perfectă: camere destul de spațioase, curățenie ireproșabilă, mâncarea foarte bună și variată, un hotel elegant, cu 8 etaje, cu afluență mare de turiști, situat aproape de plajă( cam la 200m).
Din cele 7 zile prevăzute în circuit au fost, de fapt,
3( trei) în care am vizitat orașe/sate/ obiective.
În prima zi, am ajuns la aeroport, de unde am mers cu autocarul direct la hotel. Un tur al capitalei s-ar fi putut organiza chiar în această zi.
Ghidul, Dragoș Barcan, a găsit de cuviință să comaseze niște excursii opționale, astfel încât, în loc de o zi liberă, cum aveam inițial, să avem 2(două)! Așa cum spuneam, aceste 2 zile, plus prima zi în care nu am vizitat nimic, fac 3 zile libere din 7 prevăzute în circuit.
In privința ghidului, voi căuta să nu fiu subiectivă, având în vedere că am intrat în conflict încă de la urcarea în autocar. Ni se spusese, încă din țară, că repartizarea locurilor în autocar se va face în ordinea înscrierii, ceea ce, pentru ghid, a fost o noutate sau, mai degrabă, un lucru pe care nu a dorit să-l respecte, așa ca fiecare s-a așezat unde a apucat.
Au urmat discuții interminabile cu ghidul care a ignorat total organigrama cu repartizarea făcută de agentul firmei, în momentul înscrierii.
Nu putem afirma că am beneficiat de un ghid bine pregătit pentru că, practic, am fost un grup fără ghid însoțitor la obiectivele vizitate.
În fața obiectivului de vizitat, ne spunea despre acesta în câteva cuvinte, apoi eram lăsați să vizităm, fiecare de capul lui, obiectivul ( biserică/ palat etc).
Ascultam explicațiile altor ghizi care însoțeau grupuri de turiști( dacă înțelegeam limba), pentru a ne completa informațiile citite de pe panouri. Nu mai insist asupra faptului că, civilizat ar fi fost, să avem căști în urechi iar ghidul să ne explice si sa se facă auzit de toată lumea.
În autocar, citea repede de pe Google, date, ani, din istoria Portugaliei, fără importanță pentru noi, în loc să ne ofere informații despre locurile pe unde treceam…
Autocarul s-a defectat pe drum, a fost schimbat de vreo 2-3 ori cu altele mai uzate decât primul iar în ultima zi am fost transbordați cu bagaje cu tot în altă mizerie de autocar care, în loc de aer condiționat, dădea căldură, când afară erau 30 de grade!
O problemă deranjantă, o practică orientală urâtă, încetățenită și pe la noi, este “recomandarea” bacșișurilor. De ce trebuie să mi se “recomande” ? Dacă îmi place un serviciu, recompensez eu acel serviciu cu cât consider, fără nicio recomandare.
Lăsați-vă, mai bine, de asemenea “recomandări” și faceți-vă munca așa cum trebuie, ca turistul să fie mulțumit de prestația voastră!
Am fost de doua ori cu ei in vacanta, odata in Egipt si odata in Tunisia si au fost foarte corecti si amabili din toate punctele de vedere. Prin urmare am rezervat din nou la ei anul asta o vacanta. In Egipt.Este o agentie buna, pacat ca cei care sunt mulțumiți de serviciile lor nu isi fac timpul necesar sa le dea o recenzie buna.
Vreau să menţionez că în excursia anterioară, în PORTUGALIA, am achitat bacşiş 70 euro (eu cu soţia) ghidului Corina Piticaş, în primele zile, fiind total nemultumit de serviciile sale ca ghid, ne-a plimbat doar prin centrul oraselor, nu am vizitat obiective f importante, ca de ex Palatul Pena, si altele, iar in SINTRA vroia sa stăm doar o ora!!!!! cand sunt atatea obiective de vizitat, în OBIDOS nu am stat decat 40 minute, etc. Domnisoara impartind timpul pentru vizite total neinspirat, in orasele unde erau multe obiective stateam f putin, iar în altele unde era doar plaja stateam cate 4 ore! Tot parcursul a citit de pe telefon despre obiectivele turistice, lucru pe care il puteam face si noi. Domnisoara fiind însoţita de prietenul sau in excursie, fiind ei însisi in vacanta si neacordand mare atentie turistilor. De menţionat ca jumătate din turistii din autocar nu au achitat bacsisul, unii fiind pensionari si au spus ca e prea mult 35 de EURO de persoana.
