Ai mers in vacanta cu agentia de turism KARPATEN OUTGOING din SECTOR 3, BUCURESTI? Spune-ne cum a fost.

Vrei sa pleci in vacanta cu agentia de turism KARPATEN OUTGOING din SECTOR 3, BUCURESTI? Citeste parerile clientilor.

Compară prețurile unei asigurări de călătorie

KARPATEN OUTGOING:

Tipul agentiei de turism: ORGANIZATOARE

Data emiterii licentei de turism: 28.05.2019

Site web: www.Karpaten.ro

Adresa: STR MATEI BASARAB, NR 108, BL 74, SC A, PARTER, AP 2, SECTOR 3, BUCURESTI

Denumire firma: KARPATEN OUTGOING SRL

CUI: 27928404

Registrul comertului: J40/559/2011


Evaluare:

2,3
2,3 din 5 stele (bazat pe 12 pareri)
Excellent17%
Very good0%
Average16%
Poor25%
Terrible42%

Pareri KARPATEN OUTGOING din SECTOR 3, BUCURESTI:

Nu recomand

21 octombrie 2025

Marele circuit al Spaniei. Ghid stefan Stanescu.

Pozitiv – soferul autocarului

cunostintele de istorie ale ghidului

mancarea

Negativ – ghidul catastrofal, antitalent, definitia dezorganizarii

– cunostintele istorice ale ghidului agasante

– meschinaria dusa la extrem cu autocarul transformat in taxi si

grupul alergat pentru cumpararea de bilete la flamenco pentru 9 persoane.

– cazarea Lloret de Mar mizerabila, paturi cu saltele tip covata, fara telefon

fara un mic frigider, mobilier invechit, pereti care trebui zugraviti, miros insuportabil

– resort de 3-4 stele spun ei.

– cel mai vechi autocar din UE

– relatia cu agentia dificila

– totul pentru profit maxim agentie si disconfort maxim pt turist.

Craciun Dumitru

Dezamăgire, concediu distrus, Karpaten - lipsă de interes acordat clienților, interes doar de a lua banii

20 septembrie 2025

Acord o stea doar pentru ca nu pot acorda 0. Am cumpărat mai multe sejururi de la aceasta agenție. In fiecare călătorie au existat mici/mari probleme însă am reușit sa le depășim la fata loculi. Anul acesta am achiziționat un sejur in Tunisia. Conform ofertei de pe site erau prezentate imagini cu camera curate, condiții proprii de cazare. În realitate, am constatat o situație gravă și inacceptabilă privind condițiile de cazare: camerele nu întruneau condițiile minimă de igienă, instalație electrică defectă – lipsă întrerupătoare electrice, toalete nefuncționale, cadă și chiuvetă improprii utilizări, podele, tavanele și pereți sunt /erau într-o stare avansată de degradare, paturi rupte și uzate, lenjerii și fețe de pernă murdare, mobilier murdar și deteriorat, aer condiționat care nu funcționa…Clădirea în ansamblu era un focar de infecție (holuri, uși – in stare avansată de degradare) și prezenta riscuri în ceea ce privește accesul (un lift care „mai mult cădea”, în care am rămas blocați în repetate rânduri). Imaginile vorbesc de la sine.

În plus, hotelul percepea taxele suplimentare percepute pentru servicii care ar fi trebuit sa existe la un hotel de 4 stele precum taxă pe telecomandă – pentru a avea acces la TV etc.) și de care nu am fost informată de operatorul de turism KARPATEN

Servicii de masa greu de descris în cuvinte: mizerie de nedescris, vesela murdară etc. Culmea, operatorul de turism KARPATEN primea săptămânal reclamații din partea clienților cazați în acest hotel și a continuat să vândă pachete turistice în continuare pentru acest hotel.

Am încercat sa schimb camera dar am primit refuz categoric din partea hotelului. Am anunțat Agenția de turism KARPATEN din partea căreia am primit scuze dar nu răspund de situația găsita la fata locului și a sugerat ca rezolvare, să achiziționez pe banii mei alte camere.

Într-un cuvânt KARPATEN este o agenție care nu este interesata de clienți, doar de banii lor. Recenziile pozitive sunt doar de la cei care au avut noroc sa nu aibă probleme sau au găsit rezolvare la fața locului. Daca ai ghinion pierzi timp si nu numai încercând sa rezolvi cu Agenția, nu rezolvi nimic, singura soluție e sa bagi mâna în buzunar să iți salvezi vacanța deoarece Agenția KARPATEN se spala pe mâini după ce ți-a luat banii.

pruna carmen

Acceptabil

15 iunie 2025

Am mai fost cu Karpaten, în 2023 și am fost foarte multumiți.

Anul acesta am cumpărat un circuit în Portugalia, fiind printre primii turiști care s-au înscris.

Cazarea în hotelul de 4* Tryp Caparica Mar a fost perfectă: camere destul de spațioase, curățenie ireproșabilă, mâncarea foarte bună și variată, un hotel elegant, cu 8 etaje, cu afluență mare de turiști, situat aproape de plajă( cam la 200m).

Din cele 7 zile prevăzute în circuit au fost, de fapt,

3( trei) în care am vizitat orașe/sate/ obiective.

În prima zi, am ajuns la aeroport, de unde am mers cu autocarul direct la hotel. Un tur al capitalei s-ar fi putut organiza chiar în această zi.

Ghidul, Dragoș Barcan, a găsit de cuviință să comaseze niște excursii opționale, astfel încât, în loc de o zi liberă, cum aveam inițial, să avem 2(două)! Așa cum spuneam, aceste 2 zile, plus prima zi în care nu am vizitat nimic, fac 3 zile libere din 7 prevăzute în circuit.

In privința ghidului, voi căuta să nu fiu subiectivă, având în vedere că am intrat în conflict încă de la urcarea în autocar. Ni se spusese, încă din țară, că repartizarea locurilor în autocar se va face în ordinea înscrierii, ceea ce, pentru ghid, a fost o noutate sau, mai degrabă, un lucru pe care nu a dorit să-l respecte, așa ca fiecare s-a așezat unde a apucat.

Au urmat discuții interminabile cu ghidul care a ignorat total organigrama cu repartizarea făcută de agentul firmei, în momentul înscrierii.

Nu putem afirma că am beneficiat de un ghid bine pregătit pentru că, practic, am fost un grup fără ghid însoțitor la obiectivele vizitate.

În fața obiectivului de vizitat, ne spunea despre acesta în câteva cuvinte, apoi eram lăsați să vizităm, fiecare de capul lui, obiectivul ( biserică/ palat etc).

Ascultam explicațiile altor ghizi care însoțeau grupuri de turiști( dacă înțelegeam limba), pentru a ne completa informațiile citite de pe panouri. Nu mai insist asupra faptului că, civilizat ar fi fost, să avem căști în urechi iar ghidul să ne explice si sa se facă auzit de toată lumea.

În autocar, citea repede de pe Google, date, ani, din istoria Portugaliei, fără importanță pentru noi, în loc să ne ofere informații despre locurile pe unde treceam…

Autocarul s-a defectat pe drum, a fost schimbat de vreo 2-3 ori cu altele mai uzate decât primul iar în ultima zi am fost transbordați cu bagaje cu tot în altă mizerie de autocar care, în loc de aer condiționat, dădea căldură, când afară erau 30 de grade!

O problemă deranjantă, o practică orientală urâtă, încetățenită și pe la noi, este “recomandarea” bacșișurilor. De ce trebuie să mi se “recomande” ? Dacă îmi place un serviciu, recompensez eu acel serviciu cu cât consider, fără nicio recomandare.

Lăsați-vă, mai bine, de asemenea “recomandări” și faceți-vă munca așa cum trebuie, ca turistul să fie mulțumit de prestația voastră!

Fam. Ristei

Pana acum suntem foarte mulțumiți

12 martie 2025

Am fost de doua ori cu ei in vacanta, odata in Egipt si odata in Tunisia si au fost foarte corecti si amabili din toate punctele de vedere. Prin urmare am rezervat din nou la ei anul asta o vacanta. In Egipt.Este o agentie buna, pacat ca cei care sunt mulțumiți de serviciile lor nu isi fac timpul necesar sa le dea o recenzie buna.

Mihaela Muntian

Excursie periclitata de ghid

3 iunie 2024

Vreau să menţionez că în excursia anterioară, în PORTUGALIA, am achitat bacşiş 70 euro (eu cu soţia) ghidului Corina Piticaş, în primele zile, fiind total nemultumit de serviciile sale ca ghid, ne-a plimbat doar prin centrul oraselor, nu am vizitat obiective f importante, ca de ex Palatul Pena, si altele, iar in SINTRA vroia sa stăm doar o ora!!!!! cand sunt atatea obiective de vizitat, în OBIDOS nu am stat decat 40 minute, etc. Domnisoara impartind timpul pentru vizite total neinspirat, in orasele unde erau multe obiective stateam f putin, iar în altele unde era doar plaja stateam cate 4 ore! Tot parcursul a citit de pe telefon despre obiectivele turistice, lucru pe care il puteam face si noi. Domnisoara fiind însoţita de prietenul sau in excursie, fiind ei însisi in vacanta si neacordand mare atentie turistilor. De menţionat ca jumătate din turistii din autocar nu au achitat bacsisul, unii fiind pensionari si au spus ca e prea mult 35 de EURO de persoana.

Constantin

Review-uri Google

3.6
powered by Google
Ramon Klimek
07:32 08 Dec 22
Vad aici review-uri care variaza de la o stea la 5 stele. Din experienta mea nu pot sa dau decat 5 stele. Atat pentru consultantul personal (Andra Petre) cat si pentru ghidul care ne-a insotit (Vlad Pavel). Excursia Nepal + India a fost o experienta de neuitat. In sensul bun al cuvantului. Poate ca un singur lucru ar mai fi lipsit: o noapte suplimentara de cazare in Delhi - deoarece drumul de intoarcere a fost mult prea lung si obositor. Dar a trecut cu bine :). Oricum am observat ca excursiile din 2023 au deja aceasta noapte in program. Deci, felicitari Karpaten!
Catalin T
09:24 20 Sep 22
Acord o stea doar pentru ca nu pot acorda 0. Pe scurt, vacanta in Turcia cu plecare pe 19.09. Avionul(charter) trebuia sa plece la 07:20, dar s-a modificat plecarea la 11:10. Cei de la agentie nu ne-au anuntat si am stat 5 ore in plus degeaba. Cand am ajuns 03:40 in aeroport am sunat la nr de urgenta si doamna m-a certat ca am trezit-o din somn si au dat vina pe DirectBooking care nu primise nicio informare. Vacanta a fost ok, dar serviciul de relatii cu clientii este absolut mizer.
Andreea Pascariu
08:04 05 Sep 22
Dezamagita total de implicarea celor care ar trebuii sa ne indrume spre o vacanta perfecta! Indolenta cu care trateaza situatia dupa ce sau vazut cu banii in buzunar! Pe scurt…. Am platit o excursie in turcia la un hotel care se presupune a fii de 5 stele, dar cand am ajuns nu am gasit nici macar o camera igienizata ba din contra! Nu am putit lua mancare nici macar platita pt un copil de 3 ani iar cand am cerut sa ni se schimbe camera au dat bir cu fugitii toti! Atasez poze cu ceea ce am gasit in camera chiar cand am ajuns! Nu recomand
Iulian Șorcaru
12:24 30 Aug 22
Acord o stea pentru comunicarea deficitara cu agentul de turism repartizat pentru rezervarea efectuata online. Dupa ce am anulat o vacanta (au schimbat orarul de zbor pentru charterul spre Kefalonia, iar orele erau inacceptabile pentru o vacanta cu un copil mic), am folosit avansul dat la o alta rezervare unde am achitat diferenta. Desi au incasat toti banii si au confirmat primirea, au emis voucherele dupa multe insistente (tel.&email-uri) la 2 saptamani distanta (cu 2 zile inainte de inceperea vacantei). Scuza mentionata in permanenta a fost ca e un proces care dureaza mai mult la contabilitate (cam 2 saptamani a durat 😳). Nu recomand!!!
Andra POSTELNICU
16:39 29 Aug 22
Nu recomand sub nici o forma Karpaten! Am avut toata bunavointa cand i-am ales ca si agentie. Auzisem multe lucruri rele despre alte agentii, asa ca am sperat ca vom face alegerea buna, insa mare a fost dezamagirea. Am fost impreuna cu sotul meu in perioada 19-26 august 2022 in Hurghada, la Long Beach Resort ( ALTA DEZAMAGIRE, NU RECOMAND). Initial aveam zbor cu Tarom dus-intors, tip charter. Inainte cu 1 luna ne-au schimbat atat firma de zbor ( au inlocuit cu Hisky, care este o firma lowcost, comparativ cu Tarom), dar si orele de zbor ( pe care le-au schimbat de 2 ori in cateva zile, orarul final fiind foarte prost : plecare la 8:30 seara ( real la 9:20 seara cu intarziere) si intoarcere la 11:30 noaptea ( real la 12:30 noaptea din cauza intarzierilor). Asa ca am pierdut si prima zi ( vineri), ajungand la 3 dimineata in camera de resort, dar ne-am si intors acasa la 6 dimineata sambata. Banii ramasi ca diferenta din schimbarea firmelor aviatice, de la Tarom la Hisky nu i-am mai vazut. Ultima zi a fost o gluma proasta, pentru ca am avut check-out la 12 ziua, iar transferul la aeroport a fost la 7 seara. A trebuit sa ne certam cu cei de la receptie ca sa putem beneficia de masa de pranz si sa asteptam 5 ore in lobby. Reprezentantul MTS idn Hurghada ( firma colaboratoare a Karpaten din Egypt) ne-a mintit ca a discutat despre problema check-out-ului cu managementul. Nu s-a intamplat asa ceva si era cat pe ce sa platim 40 de euro. NIMENI de la Karpaten nu ne-a ajutat cu nimic : 0 informatii, 0 ajutor acolo, ne-am simtit ca si cum ne-am dus pe cont propriu. Noi am refuzat sa cumparam excursiile de la MTS, bagate pe gat de Karpaten, pentru ca erau DUBLU ca pret fata de agentia locala cu care am ales sa mergem la Cairo, Luxor si Submarin Shahin Tours pe care o recomand cu incredere. Cu 2 zile de vacanta am dat mail celor de la Karpaten, pentru ca nu primisem nici o informatie si ne-au trimis un mail standard cu informatii pentru toate firmele aeriene de zbor..o bataie de joc, ne-am convins sa nu mai mergem cu agentii de turism vreodata.
emil razvan Baciu
03:07 04 Aug 22
Nu recomand, am achiziționat un pachet turistic pentru insula Samos din luna Februarie 2022 pentru luna Septembrie. La sfârșitul lunii Iunie am fost sunat că s-au anulat toate zborurile spre Samos și să-mi aleg din pachetul lor o altă destinație. Am ales Kefalonia, cu plecare in aceeași perioadă 4 Septembrie, pe 3 August am fost sunat că din 20 August, nu mai pleacă nici un avion către această destinație. Nu am avut cu nici o agenție asemenea aprobleme. Când auziți de Karpaten, mai bine stați acasă.
Cristina Tiron
19:28 01 Aug 22
Am mers anul trecut cu agentia in Turcia si pt ca nu m-am lecuit dupa experienta de anul trecut cand m-au preluat vreo 3 agenti, am facut si anul acesta o rezervare cu ei in Maldive, o vacanta nu tocmai low cost. Deja sunt la al 3lea agent( o doamna din Cluj) care vrea doar sunata pt ca nu are timp sa citeasca emailurile!!! Suntem in era tehnologiilor de tot felul dar dna de la agentia din Cluj nu face fata emailurilor insa probabil retine tot ce ai de spus telefonic. Am cerut cateva confirmari legate de plata, sa ne faca oferta de asigurari si sa ne spuna care este diferenta de pret pt schimbarea planului de la full board la AI.
Este horror si sper ca macar ANPC-ul sa ne ajute cu asemenea experienta de neuitat!
Vacanta inseamna relaxare dar Karpaten nu are aceasta valoare in portofoliu.
Recomand, mai degraba Marshal Turism cu care mergem in Grecia luna aceasta si care au fost foarte profi.
Dupa experienta de anul acesta nu merita nici macar o stea!
Gîrloiu Maria-Cristina BellyDance (Evenimente dans oriental)
11:27 03 Jul 22
Nu as oferii nici o steluța!
Tocmai ce m-am întors din vacanta, nu sunt mulțumită deloc de aceasta agenție! Angajații sunt foarte reticenți cu clienții, nu oferă detalii, nu sunt comunicativi DELOC. Doamna/domnișoara cu care" am ținut legătura " era foarte deranjata atunci când ceream detalii, și îmi răspundea pe un ton foarte iritat întotdeauna. Am ajuns la hotel unde reprezentantul de la agenție trebuia sa ne aștepte, NU A FOST NIMENI, când am sunat la numărul afișat pe plicul primit de la agenție sa aflam ora plecării, am fost întâmpinati tot de acelaș gen de om RETICENT/DERANJAT /PLICTISIT, care ne-a întrebat dacă nu mai bine ne interesează o excursie 😄😄😄😄. Pana la urma înainte cu o seara de plecare la ora 21 00 s-au afișat la recepție detaliile zborului! NU RECOMAND DELOC ACEASTA AGENȚIE! 👎👎👎
Radu Petre
15:31 30 Jun 22
Avem o experiență extrem de neplăcută cu această agenție de turism. In ofertă totul este frumos, realitatea e departe. Am făcut contract pentru excursia Maroc - Gibraltar - Malaga. In ofertă transport cu avion linie Bucureşti-Maroc, când am semnat contractul nici nu au completat numărul zborului dus și întors. A venit pandemia, Marocul pe lista țărilor în zona roșie, firma de turism ținea morțiș să ne trimită, zborul direct s-a transformat în zbor cu escală la Istanbul. Mai multe detalii nu pot să dau că urmează un proces, deoarece având asigurare storno refuză să returneze banii. Aveți mare grijă cu aceasta agenție. NU O RECOMAND!!!!
Pelenita P
07:41 25 Jun 22
Foarte proastă organizare. La sosirea în Grecia, nu ne-a așteptat nimeni cu autocarul,Petru transportul la hotel. Au apărut și reprezentanții lor, după câteva telefoane și cam jumătate de oră întârziere. La plecare, s-a schimbat ora zborului, de la 14.00 la 02.00, nu ne-a anunțat nimeni. Am sunat peste tot în țară (aeroport, agenție, Blues Air) numeni nu ne-a dat o informație concretă. Am primit un mesaj ,cu câteva ore, înaintea zborului. Nu recomand această agenție.
Anisoara Paica
14:40 20 Jun 22
"agenție de turism" de evitat.
Am petrecut 11 ore 40 de minute în aeroport din cauză că nu ne-au fost comunicate schimbarile orei de zbor!!! deși s-au primit de la compania aeriană cu o seară înainte.

În aceasta situație am fost doar cei care am cumpărat direct de la Karpaten sau altă agenție care avea doar zborul luat prin Karpaten.

Am ajuns în aeroport la ora 6:10 pentru zborul ce îl aveam la ora 8:30 (Timișoara-Heraklion) .
!!Când am ajuns am aflat că ZBORUL S-A AMÂNAT pentru ora 13:00 (și s-a schimbat și avionul. Inițial era Tarom, apoi a fost modificat cu Menzies). Peste o oră s-a făcut DELAYED UNTIL 15:00. Peste alte 20 de minute s-a făcut DELAYED UNTIL 17:00.
În final a fost DELAYED UNTIL 17:30. Plecare a fost de fapt la 17:50.

În aeroport am fost informați (de Tarom) că se știa de modificare cu o zi înainte și agenția a primit noile bilete cu o seară înainte.

Când a răspuns într-un final cineva de la Karpaten la telefon și am întrebat ce se întâmplă, de ce nu am primit biletele, mi s-a zis: "și eu ce să fac?" și că ar fi trebuit să primim mail-uri cu noile bilete cu o seara înainte.

Nu înțeleg cu ce vă ocupați, dacă cu informarea că se schimbă zborul nu?!...
Emanuela Willy
12:30 20 Jun 22
NU RECOMAND - o gluma proasta
Am achizitionat un pachet turistic, avans dat din luna februarie si plata integral cu o luna inainte de plecare pentru Grecia, Kefalonia.
Agentia nu a comunicat ca zborul nu este direct , avand o escala in insula Corfu. Am aflat in aeroport in ziua plecarii, cand nu gaseam zborul pe tabela cu plecari.
Zborul de retur l-au modificat cu 2 zile inainte de intoarcere si au binevoit sa anunte doar pe e-mail (se presupune ca si persoanele in varsta sunt online acum ?!. Nu ar fi mare problema, dar chiar era slab semnalul la telefonie si internet unde eram cazati... si pana la urma poate in vacanta nu stam lipiti de internet ... in fine mi se pare lipsa de profesionalism...
Dar asta nu ar fi decat mici balbe sa le spunem, ceea ce m-a determinat sa scriu acest review est faptul ca zborul de retur a fost pus la o ora imposibila, 00.30 cu Blueair, in conditii in care check-out -ul la Hotel era la ora 11.00 , noi fiind grup cu copii. Cand le-am scris, sa le intrebam care e solutia, amintindu-le ca ne-au furat o zi de cazare aterizand la ora 20.40, nu au facut nimic, ne-au indrumat care managementul cazarii unde stateam. Care intr-adevar ne-au ajutat, contra cost +40 euros sa avem unde sa culcam copiii la pranz.
Ah, la retur, probabil in urma reclamatiilor, au trecut escala din Corfu, STOP TEHNIC, ce gluma proasta, defapt au coborat si urcat pasageri.
In concluzie , cu Karpaten esti pe cont propriu... imi pare rau acum ca nu mi-am facut temele mai bine inainte de a rezerva... sub nicio firma nu voi mai colabora cu aceasta agentie care stie doar sa ia banii si atat!
Cosmin Cernat
07:05 11 Jun 22
Am facut pe site-ul Karpaten o rezervare la un hotel din Grecia, apoi am fost contactați de managera de agentie din Militari pentru plata avansului de 20% pe care l-am si achitat.

Verificand site-ul hotelului si alte agenții, am descoperit ca hotelul are mai multe tipuri de camere, standard / superior, informații pe care nu le-am găsit pe site-ul Karpaten.

Am contactat agentia pe email pentru a afla tipul camerei pentru care avem rezervare si nici un raspuns concret, nu stiau sau este o practica de inselatorie a agentiei.

Surpriza a fost cand am contactat telefonic managera de agenție din Militari, pur si simplu a inceput sa ma certe la telefon, mi-a spus ca ei nu au toate informatiile si ca e foarte ocupata cu multe probleme, ca ea nu vede ce rezervare am facut pe site dar vede ca trebuie sa emita factura pentru rezervare, nu am reusit sa termin o propoziție pentru ca mereu vorbea peste mine, apoi a inchis telefonul , atâta nesimțire si dispret nu am vazut la nici o agentie.

Am anulat rezervarea si mi-au oferit un voucher, ceea ce nu au inteles este ca nu vreau sa mai am de a face cu această agentie, urmeaza sa contactez instituțiile abilitate ca sa recuperez banii de avans sau o sa-i chem in instanță
Todea Ovidiu
11:34 16 May 22
Daca puteam la dădeam cu minus!Ne-au furat o zi din sejur,ajungând la hotel și cazandu-ne la ora 0.30 pe data de 7.05.2022.Avem contract în care spune data incepere sejur 06.05.2022.Au tegiversat cu biletele de avion și am primit abia cu 2 zile înainte programul de zbor.Dintr-un zbor banal Otopeni-Antalya s-a transformat într-o strutocamila,Otopeni-Cluj-Antalya,turiști spre Antalya,cu pasageri veniți din Antalya,coborâți la Otopeni,apoi urcati in avion,debarcați in final la Cluj de unde s-au urcat alți pasageri spre Antalya,cu binecuvântarea "super" companiei de zbor Freebirds Airlines.Niste mizerii de oameni și acolo și dincolo.
More reviews

Adauga parerea ta: