Ai mers in vacanta cu agentia de turism LUXURIA TRANS & TRAVEL din BRAGADIRU, ILFOV? Spune-ne cum a fost.
Vrei sa pleci in vacanta cu agentia de turism LUXURIA TRANS & TRAVEL din BRAGADIRU, ILFOV? Citeste parerile clientilor.
Ai mers in vacanta cu agentia de turism LUXURIA TRANS & TRAVEL din BRAGADIRU, ILFOV? Spune-ne cum a fost.
Vrei sa pleci in vacanta cu agentia de turism LUXURIA TRANS & TRAVEL din BRAGADIRU, ILFOV? Citeste parerile clientilor.
Tipul agentiei de turism: ORGANIZATOARE
Data emiterii licentei de turism: 15.01.2019
Site web: www.luxuriatrans.ro
Adresa: STR. EPOCII, NR. 3A, LOTUL NR. 2, P, CAM. 1, BRAGADIRU, ILFOV
Denumire firma: LUXURIA TRANS & TRAVEL SRL
CUI: 31261740
Registrul comertului: J23/595/2013
Am ales încă o dată să călătoresc cu Luxuria Travel și mă bucur că am făcut-o. Acord cele 5* pentru tot: raport preț calitate, transport și cazare. Mă simt ca intr-o familie, Vera, ghida noastră este de 10+. Am simțit grija pentru turist , ca el să se simtă minunat în vacanță. Recomand să faceți excursii în locuri minunate din țară și din lume, cu această agenție! Eu am ales bine, o s-o mai fac. Felicitări Luxuria Travel!
Profesionalism la cel mai înalt nivel!
Profesioniști, și au ghizi foarte buni! Recomand!
5 stele pentru oras, doar o stea… spre niciuna pentru organizare.
Istanbul, august 2023.
Ciudat că văd doar recenzii pozitive, asa cum ni s-a cerut in autocar la intoarcere. Probabil ca pe cele negative le stergeti…
Prima oară in acest oras si nu va fi, cu siguranță, ultima, insa, fara pareri de rau, a fost si prima si ultima cu aceasta agentie.
Vera Banciu, dezamagitor… inca de la urcarea in autocar, atunci cand, fara pic de jena sau niscaiva respect pentru calatori, mi-a trantit un “ia-ti, dragă, pastilele, ca nu e problema mea că ti-e tie rau”… și pana la organizarea de doi banuti, cu tarife despre care nu stiam, despre altele care stiam ca-s optionale, pana la micul dejun execrabil si trezitul de la ora 6 ca sa fii la masa la ora 7, ca sa fii pe drum la 8.
Superbbbbb Istanbul-ul, superbi oamenii pe care i-am recunoscut in autocar, din orasul meu. Pacat ca si ei au stat aruncati prin varii locuri. Eram 8 din Calarasi si ne-au asezat ca la scoala, in banci, cu altii pe care nu ii cunosteam, cand puteam sa ne organizam pe orase, pe grupuri… Ma rog, chichițe, ar zice unii, dar deranjante…
Una, Gabriela, foc și pară, fata… vesnic suparata, cu priviri groaznice, cica era “brand ambasador”…
M-au blocat de la sosire… pe grupuri, pe pagina de facebook, pe Luxuria VIp, sa nu cumva sa scriu adevarul…
Mi-am auzit vorbe: ba ca-s vreo “vedetă” si că am nevoie de covor rosu, ba că am mâncat în restaurante și nu la “împinge tava”, cum ne recomandau ele, ba că mi-am cumparat rochii de “milioane”
Amu’… orice călător sănătos la cap ar trebui sa se întrebe atât: de cand este treaba ghizilor pe ce, si unde, si cati bani cheltui?
Nu mai zic de faptul ca am fost numita “zdreanță” pentru ca am sunat patronii să le comunic nemulțumirile mele și să-i anunț că voi publica o recenzie negativa…
Numai bine… spor la citit, daca vă interesează cu adevărat imaginea (pe patroni) și cu cine călătoriți (pe clienti). Se spune că și reclama negativă e tot o reclamă, deci… sper ca iubitorii de călătorii care vor da peste aceste hashtag-uri în online: #luxuria #luxuriatravel, să se gândească de două-trei ori înainte să aleagă serviciile dvs.
Aaaa… organizatorilor:
1. Spuneți oamenilor la fața locului care sunt tarifele percepute pentru intrările la obiective, de ce percepeți 25 de euro pentru aceste locații de văzut, sau 50 de euro (de ex Buyucada, unde sucul l-am plătit… mai mare râsul)… dacă se cer și costuri suplimentare. Oare v-ați simti bine să vedeți fețele dezamăgite ale oamenilor care au plecat cu sume limitate la ei? Nunera cazul meu, cinal celor care sunau patronul din holul hotelului… Eram de față.
2. Spuneți oamenilor că în excursiile astea pe care ei le cred “concediu”, nu se odihnesc. Spuneți-le că îi treziți în fiecare zi la 5-6 dimineața și că îi alegați trei zile ca pe hoții de cai pentru “opționale”, ca să vă intre bănuții în buzunar. Spuneți-le că pot să nu meargă să viziteze si să facă ce vor ei, dar fără să se uite urât Vera sau Gabriela. Știu… dacă nu merg in optionale mai toți… ciuciu profit… De la seara turcească, de exemplu, care pentru grupuri mai mari de 20 de persoane este 15 euro de persoană, nu 50! 😂
(Era scris pe toate pancartele restaurantelor)
3. Putin mai mult profesionalism n-ar strica. După umila mea părere, pe care… ce-i drept, nu mi-a cerut-o nimeni, din partea voastra, decât dacă ar fi intr-o recenzie pozitivă pe facebook. N-o fo’ să fie. Nu de la mine! Sunteți la “amatorism” în organizare de astfel de excursii în care pierdeți clienții pe insule sau prin mulțime! 😂
4. Eu nu am un contract pentru această călătorie, o factură sau vreun bon fiscal. Nici pentru cei 180 de euro, nici pentru cei 155 de euro pentru “optionale”. E posibil să fac o plângere.
5. Mare grijă la “brand ambasadorii” ăștia care vă scriu agramat și în totală incoerență verbală textele postărilor! Pe pagină, pe grup… oriunde. Cred că mai sunt oameni cu gramatica la zi. Nu toți am lipsit de la orele de limba română, iar MARKETING-ul nu se face de oricine aduce clienți…( vezi, don’șoara Gabriela)
O excursie de vis multă veselie,multă distracție,vizite la obiective turistice fabuloase,ghid de milioane Vera .Cu siguranță voi repeta experiența alături de Luxuria.Mulțumesc Luxuria pentru experiența trăită.Cine vrea să meargă în aceste excursii și nu au cu cine pot apela cu încredere la agenție.La Luxuria suntem ca intr-o familie.Imosibil să nu poți lega prietenii.