Ai mers in vacanta cu agentia de turism JEKA TURISM din SECTOR 3, BUCURESTI? Spune-ne cum a fost.
Vrei sa pleci in vacanta cu agentia de turism JEKA TURISM din SECTOR 3, BUCURESTI? Citeste parerile clientilor.
Ai mers in vacanta cu agentia de turism JEKA TURISM din SECTOR 3, BUCURESTI? Spune-ne cum a fost.
Vrei sa pleci in vacanta cu agentia de turism JEKA TURISM din SECTOR 3, BUCURESTI? Citeste parerile clientilor.
Tipul agentiei de turism: ORGANIZATOARE
Data emiterii licentei de turism: 03.12.2018
Site web: www.jeka.ro
Adresa: ALEEA TEXTILISTILOR, NR 1, BL MY1, AP 13-14, SECTOR 3, BUCURESTI
Denumire firma: JEKA TURISM SRL
CUI: 24115
Registrul comertului: J40/1434/1991
Experiență dezamăgitoare
Am avut „inspirația” de a apela la serviciile acestei agenții de turism pentru un sejur, rezervat online, printr-un sistem care se laudă pompos că ar funcționa „în timp real”. Realitatea? Un haos absolut.
După ce am făcut rezervarea și am primit confirmarea automată, am așteptat liniștit un semn din partea lor. Nici urmă. A doua zi vine, în sfârșit, un e-mail. Nu pentru a-mi confirma definitiv sejurul, ci pentru a mă informa că, de fapt, prețul s-a modificat, pentru că… surpriză: camera nu mai este disponibilă. Așadar, „timpul real” al JEKA înseamnă de fapt „vedem noi mâine ce mai e pe-acolo”.
Am acceptat și acest prim semn de incompetență, deși era clar că nu e vorba de un sistem profesionist, ci de o improvizație mascată în tehnologie. Confirm e-mailul, dar imediat urmează alt mesaj: mi se cer din nou toate datele introduse deja pe site. Redundant, inutil, obositor. Le trimit, cu răbdare.
După alte ore pierdute, sunt sunat de o doamnă (pardon, „duduie”, cum s-ar spune în popor), care mă anunță senin că, de fapt, nu mai sunt locuri. M-am întrebat sincer dacă nu sunt într-un experiment social filmat cu camera ascunsă.
Reluăm totul de la capăt, ca într-o farsă proastă: rezervare, completat date, confirmări, așteptări. Cu greu, primesc factura și un link de plată de la aceeași angajată, doamna Daiana Nae, care mustește de aroganță și autosuficiență.
Linkul de plată? Inutil de pe telefon. Se blochează, nu permite finalizarea tranzacției. Îi scriu, îi trimit capturi de ecran. Rezultatul? Zero empatie, zero soluții. În schimb, primesc un mesaj superior, în care sunt informat că „mii de clienți reușesc să plătească”, iar eu probabil nu sunt suficient de capabil. Nu vrea polemici, spune ea. Ironia este că nimeni nu le cere, dar ele apar spontan când tratezi clienții ca pe niște bătaie de joc.
După multe insistențe și nervi irosiți, reușesc în cele din urmă să plătesc. Solicit biletele de avion și dovada rezervării. Mi se spune, cu aceeași lipsă de profesionalism, că trebuie să „am răbdare”, pentru că sistemul lor nu funcționează în timp real. Mă întreb: de ce mai percepeți bani dacă nu puteți oferi dovada serviciului achiziționat? Este ca și cum ai plăti la cinema, dar ți s-ar spune că biletul va veni „cândva, după reclame, dacă nu cumva expiră locul”.
Am fost tratat cu dispreț, cu o combinație toxică de lipsă de organizare, superficialitate și atitudine arogantă. Nu înțeleg cum o companie care se pretinde serioasă poate angaja persoane care nu doar că nu știu să comunice cu clienții, dar nici măcar nu par interesate să învețe.
Și, ca să încheiem glorios, am citit contractul pe care ți-l bagă sub nas: JEKA nu își asumă absolut nicio responsabilitate pentru întârzieri, probleme de cazare, modificări sau alte „detalii neprevăzute”. Cu alte cuvinte, îți iau banii, dar dacă lucrurile o iau razna, e problema ta.
Concluzie? O experiență care frizează absurdul. Dacă țineți la timpul, nervii și banii voștri, vă sfătuiesc sincer să ocoliți această agenție. Sau, dacă sunteți nostalgici după vremurile când rezervările se făceau prin fax și confirmările veneau cu porumbelul călător, JEKA Turism e locul ideal.
Se pare că este o practică pe care o aplică fără abatere. Zbor la ora 11 (IDEAL), care se modifică din momentul achitării vacanței, la noi a fost 20.00, adică, pe la 1 noaptea umblam după mâncare în hotel, cu copii după noi. Așa cum am citit și alte recenzii, Jeka turism este doar un revânzător care dispare complet din momentul in care ai achitat. Cei cu care am continuat preluarea de la aeroport și de la hotel au fost Joinup. Jeka nu are personal în aeroport, nu organizează transfer, nimic. Cred că nici nu știu unde sunt hotelurile pe hartă. Din startul discuției, nu își asumă niciun risc sau nicio cheltuială suplimentară, care nu sunt din vina turistului. Nu sprijină cu nimic, nu se rambursează absolut nimic. Sunt inexistenți.
Informați-vă din timp, colaborați cu tur-operatori serioși, care sunt prezenți pe tot parcursul vacanței, care au recenzii bune.
Sejur Egipt 28.07_04.08.Foarte dezamagit de Jeka care au contract in Egipt cu JOIN UP.In sensul ca in oferta au un orar de zbor si dupa ce platesti la emitere de voucher si bilete avion este un alt orar.Mi au modificat Jeka si Join UP de 2 ori zborul la plecare.Cu 2 zile de finalizarea sejurului cand eram in Egipt din nou modificare de zbor.Sosit la hotel la 12 noaptea si plecat la 7 dim ca era avionul la 11.Ce sa zic NIMENI NU ESTE VINOVAT AVIONUL SI CLIENTUL SUNT VINOVATI.Deci nu va mai luati dupa ofertele de sejur cu orarul de zbor initial pentru ca vor modifica ora de zbor si la dus si la intors.Vor face de asa natura ca Jeka,Join UP si compania de zbor sa castige pe spatele clientului pt ca pierzi cam 1 zi din sejur adica cam 200-300 eur.Sunt complici la acest aspect.Si clientul pierde.Daca cineva spune cine doreste voi demonstra ca am 3 randuri de bilete.
Ps.Jeka a blocat contul meu de FB ca nu le convine ei vor numai recenzii pozitive.Dar hai sa fim cinstiti.Companiile aeriene pe care Jeka cu Join UP in Egipt sunt BEES sau SKY UP ambele ucrainiene care sunt de 2 bani
Bună ziua, în luna Noiembrie 2023 am achiziționat un bilet pentru Antalya pentru 2 persoane , pentru luna iunie 2024 de la Jeka. Toate bune și frumoase până am achitat toată suma cu 30 de zile înainte de plecare, după care au apăsat butonul IGNORE. Am avut parte de multe neplăceri inclusiv orele de decolare ale curselor charter. La întoarcere am avut avion la 23:50 și am sunat la agenție să îi întreb cine plătește late check-out la hotel și mi s-a spus să aștept cuminte pe bagaj la recepție preluarea pentru aeroport ca așa a pățit și doamna cu care am discutat de la agenție , ca sunt lucruri normale care se întâmplă. Deoarece ora zborului nu poate depinde de mine, mi se părea un gest normal să suporte agenția costul late check-out în valoare de 130 euro. Oricum , nu recomand sub nicio formă această agenție , de fapt începând cu anul viitor o să îmi cumpăr sejur direct de la hotelul unde vom merge, zbor și transfer de la aeroport, ceea ce recomand și celorlalți , te costă cam la fel dar îți poți alege ora de zbor, transferul de la aeroport te ia doar pe tine și nu mai faci ocolul tuturor stațiunilor .